I Stockholm är det också i mitten av april...häng på låset...sen blir det svårt att få tider...LayDeeOmega skrev:2400384I år började uppkörningarna i Malmö i bröjan/mitten på april. Kommer inte riktigt ihåg men april var det ialla fall.
H4 skrev:2400364När brukar uppkörningarna för motorcykel börja? Mars?
Bushojjen skrev:2401812Va faan du hinner ju ta lappen iår och slippa racet om tider nästa år...
Så det är bara att börja köra..
Faan två månader el mer kvar av denna period innan underlag och sånt sätter stopp..
H4 skrev:2403915Jag fyller 17 och ett halvt den 14:e september.
H4 skrev:2403915Jag fyller 17 och ett halvt den 14:e september.
Ljunghusen skrev:2404101Tips är att du ringer vid jul så ställer dom dig på kölista. Då får du nog köra upp i mitten/slutet av april
Sorry du måste va 18år för teorinH4 skrev:2406991Hur ska jag kunna göra det när jag inte får skriva teorin tidigare? Måste ju vänta tills jag fyller 18 innan jag kan skriva teorin och när jag väl gjort det får jag beställa tid för uppkörning.
Har jag missat något? Kan jag skriva teorin redan nu för A och B?
mamba71 skrev:2407002Sorry du måste va 18år för teorin
Zeemon skrev:2407027Det är ju bara o ringa till VV varje dag o fråga om det finns tid. Finns alltid folk som avbokar eller blir sjuka. Jag torskade första uppkörningen i mitten av juni förra året, sen ringde jag varje dag och efter 4 dagar fick jag en uppkörning 2 veckor efter min första uppkörning.
Zeemon skrev:2407045Jo jag vet men dom säger att det är svårt att fixa en uppkörning, ville bara säga att det inte är så svårt eller så var det jag som hade tur
H4 skrev:2407034Lite utjatat kanske...
Läs mina poster ovan. Jag får inte skriva teorin förrän den 14:e Mars då jag är 18. Kan således inte beställa tid för uppkörning tidigare än det.
Mr Helmut skrev:2407070Här i karlstad tror jag dom släppte tiderna typ i mars
Tiderna började 18 april
Tycker det är dummt att låsa upp sig på en skola.
Ska man ta det fort är det nog inte det ultimata. Här i karlstad började dom med körlektioner den 18 april.
#Tränna massa själv
#Ta några lektioner
#Kör upp i annan stad än göteborg
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|