lorkan skrev:2050095Om du tar ut fingret ur flabben ser du kanske lite äldre ut, det gillar flickorna.
Haha
Vem vill se äldre ut.. jag är 27 och ser yngre ut och det råkkar!
Då kan man gå på de 20 åriga ett tag till
Därför ger jag dig FINGRET
lorkan skrev:2050095Om du tar ut fingret ur flabben ser du kanske lite äldre ut, det gillar flickorna.
skerfe skrev:2049719Snälla, kan inte du definiera intelligens också?
Maggy skrev:2050105Jag kan!
Intelligens är det enda som var och en anser sig ha tillräckligt av!
Av allt övrigt vill vi ha mer!
MalmöBiker skrev:2050098Haha
Vem vill se äldre ut.. jag är 27 och ser yngre ut och det råkkar!
Då kan man gå på de 20 åriga ett tag till
Därför ger jag dig FINGRET
lorkan skrev:2050151"Fingret" ser ut såhär. Inte såhär ""
En hoj som körs sportigt!!!!!diver6 skrev:2049586Satt här och kollade bilder och funderade.... när blir det en sporthoj? Själv har jag 1300 cc och 106hk men det räknas inte har jag förstått. Måste det vara "liggestyre" och helkåpa? Var går gränserna?
ja precis, det de flesta (även jag) ser som sporthoj är ju racehojar egentligen.. ju bättre den presterar på bana desto sportigare är den!wannagofast skrev:2050778Dessutom är ju cross/enduro jäkligt sportigt..
N.Blomqvist skrev:2049854Min Triumph Sprint ST då? Är det en tourer eller sporthoj? Sport-tourer kanske? Jag skulle nog vilja kalla den för det sistnämnda.
Jag var bara tvungen... detta är efter en liten marksyning dessutom...danjel skrev:2050881visst, det finns flera "sporthojar" som är sportiga men inte används i RR! (tex MV Augusta för att de är lite dyra) dem definerar jag som sportig gatuhoj..!
hehe coolt!Wagge skrev:2051076Jag var bara tvungen... detta är efter en liten marksyning dessutom...
Fast om någon använder dem vid tävling o.s.v vet jag inget om...
diver6 skrev:2049586Satt här och kollade bilder och funderade.... när blir det en sporthoj? Själv har jag 1300 cc och 106hk men det räknas inte har jag förstått. Måste det vara "liggestyre" och helkåpa? Var går gränserna?
Det finns ju bra många 125r och 250-hojar som är minst lika sportiga, glöm inte dom.Racercukel skrev:2049706Ganska enkelt egentligen.....R1,R6,GSX-R 600,GSX-R 1000,zx6r,zx10r,748, 916,996 och några därtill. RSV Mille och några därtill. MV Augustas spjutspetsar med.
MalmöBiker skrev:2050176Jaja shhhh annars kan du snart räkna dig till den skara som inte bara vet hur fingret ser ut, utan även hur det känns
Santo skrev:2051943När hojen saknar bränslemätare.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|