Starstriker
Som man googlar får man svar
Håller helt med om att skåne behöver vara självstädigt. Slippa bära upp resten av patrasket på våra axlar!
Haha. Och vad är det Skåne bidrar med till övriga landet?
Håller helt med om att skåne behöver vara självstädigt. Slippa bära upp resten av patrasket på våra axlar!
Vad bidrar övriga landet till Skåne?Haha. Och vad är det Skåne bidrar med till övriga landet?
Förbjuda merparten av den svenska musiken (Orup, Glennmark, BWO osv)
Förbjuda melodifestivaler och sån skit
Fan, ert forum är ju elitismens högborg; en vanlig människa som jag nekas inträde i det förlovade landetKlart!
Dom fick din mailadress åxå :överbelastning
Vad bidrar övriga landet till Skåne?
БОБАН;4203231 skrev:Massor med bidrag...
...men de flesta hade säkert velat avsätta mig fortare än kvickt.
Skulle nog invadera Norge.
Som sagt,först invaderar jag Norge med ett totalt angrepp över den 100m långa fronten som vi har manskap att täcka.
Sedan ger vi helt enkelt upp. Sverige blir nu ett krigsbyte till Norge och Demokrati återförs i Svedala.
Sedan startar vi ett Svenskt parti och ställer upp i valet till den Norska regeringen och då Svenskarna e fler än Norrmännen så får Svenskpartiet full mandat och vinner valet.
Nu har vi Pengar,olja och Torsk helt lagligt. Sen blir jag diktator igen bara för att jävlas.
mjaa, avrätta är nog mer korrekt.
Det glömde jag. En positiv sak till med Stockholm är att många av dess invånare är otroligt vänliga och trevliga.
Haha. Och vad är det Skåne bidrar med till övriga landet?
inte nog med det; vi är dessutom vänliga mot handikappade.
Absolut Vodka ffs! Vodka och rökt ål är dom enda två anledningarna att inte baxa över skiten till Danskarna.
Du menar alltså att ni är snälla mot varandra? Det tycker jag är fint av er. Ännu en stjärna i kanten alltså.
Bara två saker? Tja... Då har vi i alla fall två saker mer än ni har.
Har funderat på Gotland, men vette tusan om Djürgens tändkula räcker till för att försvara en så pass lång strandlinje?
Du har ju Teos långford till förfogande också!
På med större däck så har du en amfibiebil, sen valfri kanon på flaket så är biffen stekt
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|