Triggerhappy
Måste man tvätta den?
sandstream skrev:2526377Okej!
Nummer 1 hade varit lite pinsamt att ens begära
46 , u know u want it
he he.
Mer pinsamt hade väl varit om du begärt att köra en SM-klass under ditt rookie-år?sandstream skrev:2526377Nummer 1 hade varit lite pinsamt att ens begära
Skulle hellre köra med rosa kanindräkt än nummer 46 på hojenTriggerhappy skrev:252640046 , u know u want it
he he.
Eller så kollar du här: http://www.roadracing.se/Sections/Debutant/Rookie600/index.php?Page=3Jonte VSB R-T skrev:2526461Jag tror jag ska byta då mitt nummer verkar otursförföljt. Så det blir att kolla resultatlistor efter lediga.
Neutral skrev:2526494Eller så kollar du här: http://www.roadracing.se/Sections/Debutant/Rookie600/index.php?Page=3
Sandstream har ännu inte fattat vad jag menade, inte jag heller förrän nu.Bingo skrev:2524954Snällt av dig att lura folk att ta mitt nummer
Edit: ah, nu fattar jag. Tack, det var snällt sagt
Och vad visar resultatlistorna då? De som kommer att köra nästa år?Jonte VSB R-T skrev:2526502Just, men det var i alla där som körde i år.
Neutral skrev:2526547Och vad visar resultatlistorna då? De som kommer att köra nästa år?
Jonte VSB R-T skrev:2526593Nä, men de som i alla fall var på tävlingarna. Bara lite enklare att välja vilka man ska fråga Tony om. Men jag är säkert korkad som vanligt.
Varför skulle jag göra det?Neutral skrev:2526455Mer pinsamt hade väl varit om du begärt att köra en SM-klass under ditt rookie-år?
Såg du inte vad jag svarade eller förstod du inte vad jag menade?Gustav O skrev:2526508Sandstream har ännu inte fattat vad jag menade, inte jag heller förrän nu.
Jo. Men Bingos svar är bättre.sandstream skrev:2528723Varför skulle jag göra det?
Såg du inte vad jag svarade eller förstod du inte vad jag menade?
frollo skrev:2526642Ja förmodligen Nej skoja bara,,,
Hade du inte ett annat nr första året ?
Du när ska vi ta den där öl/mat kvällen då?
Jonte VSB R-T skrev:2530068Först hade jag 102 sen 97 har jag för mig.
Neutral skrev:2526455Mer pinsamt hade väl varit om du begärt att köra en SM-klass under ditt rookie-år?
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|