När säger det stopp?

SimmPsi

Klysmafili e Najs!
Gick med
3 Apr 2003
Hoj
Aprilia RSV Mille -02
Ja..sitter här mitt i natta och så kommer tanken som jag inte kan släppa av nån anledning :p

Nu till saken. Hur MYCKET kan man äta upp av sig själv innan det säger STOPP!!!!? :crash Men det lär ju göra PISSONT!!! :skrämd Så kroppen säger nog ifrån men med lite vilja så lär man väl ha smaskat i sig nått iaf? Ambulans lär ha nått att tillägga i den här Viktiga tråden :D

JoS

Uppsala RoadRunners
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CB1000RA -09, en grön fan - igen
K-Micke skrev:
Om du är en duktig och inte alltför blödig kirurg så kan du nog amputera och käka upp bägge benen och en arm.

Sen blir det bökigare. :D :p
Huvudet är nog svårast att käka upp misstänker jag. :D

allbin

slacker
Gick med
25 Sep 2003
Hoj
none
:confused: :confused: :confused:

öhmm . . . klockan va rätt mycket va . . . ?

annars kan du säkert käka en hel del, bara du kan stoppa blödningarna efter hand så.

ambulans

Ambulans
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen för tillfället
SimmPsi skrev:
Ja..sitter här mitt i natta och så kommer tanken som jag inte kan släppa av nån anledning :p

Nu till saken. Hur MYCKET kan man äta upp av sig själv innan det säger STOPP!!!!? :crash Men det lär ju göra PISSONT!!! :skrämd Så kroppen säger nog ifrån men med lite vilja så lär man väl ha smaskat i sig nått iaf? Ambulans lär ha nått att tillägga i den här Viktiga tråden :D

*skrattar*... ja du, ja skulle tro att du inte kommer längre än ner till nagelbanden innan du ger upp av smärta, Men kom hit så ska jag ge dig lite droger så kan du nog mumsa i dig ett helt ben eller så... :D

Henken

Guest
Försökte tugga i mig tummen på försök men det gör för ont. Tack för idén, nu sitter jag här med bitmärken. :mad:

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy