När ska P3 börja sända något man kan lyssna på?

Optimalt

+ + + + +
Gick med
21 Mar 2003
Hoj
cbr 1000 -06
Kassare program får man leta efter, ibland har hon en bi-sittare som måste skratta nervöst mellan vartannat ord hon kräker ur sig. Jobbigare människa får man leta efter att lyssna på. Trodde de hade någon sorts gallring av radiopratare på de statliga radiostationerna, men tydligen inte!

Haha, Maja eller vad hon nu heter. Hon brukar vara med i början på veckan. Hennes pubertalfnitter gör att man inte har en aning vad hon pratar om. Fniss fniss...

Valen

Pull Me Under
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Hayabusa K4
P3 Dokumentär och P3 Rock är ju det enda som man kan lyssna på. Det var bättre förr... Riskradion ffs!

Säger bara "Lagt djur ligger"! Jäklar, det var tider när Erik Blix satt vid rodret, då kunde man göra underhållning! MNK är hyggligt skönt & blir aldrig så dåligt som Deluxe (alltid) var. Musiken på P3 fetsuger, sämre radioproducenter få man leta efter. Om man inte gillar flip-flop & annan dynga vill säga. :zpy

Dani

Khalo Dani®
Gick med
11 Jan 2009
Hoj
Kawasaki ER6
P3 är den bästa kanalen som finns. Går ju inte att jämföra med NRJ, Rix, Adam & Grys kanal (vafan den nu heter) mm. Jag håller med om att Olle Garps avgång från Morgonpasset har försämrat det AVSEVÄRT men det är helt OK. Inget förutom P3 går på jobbet, det är helt enkelt bäst även om de sänder lite skit oxå.

Det bästa är ändå blandningen på program och variationen av musik. De spelar inte Britney 7ggr på en halvtimme och ägnar den andra halvtimmen åt att spela idolfjanten från Maltas låt 28ggr plus att om ni vill snacka jobbiga människor som man vill bajsa i munnen så vad säger ni om idioten i NRJ in the morning, juggeAlexandra med sin jävla ajvar och Sashaförnedring. BRINN TILL DÖDS KVINNA!

P3 Rytm är bra oxå, synd dock att Daniel "Papa Dee" Wahlgren slutat :(

Last edited:

Gustav1

Vem var det som kastade?
Gick med
29 Aug 1982
Hoj
Suzuki SV650S -03
Jag saknar Olle Garp. :( Morgonpasset var riktigt bra.
Nu lyssnar jag på P4 istället, eller stänger av radion.

Ivil

In BP we trust.
Gick med
8 Dec 2005
Hoj
-
Att Olle Garp slutade spelar ju ingen roll. Han var ju sjuk tamefan mer eller mindre varje vecka.
Näe,Clownen luktar Bensin ftw

Dominator-Rocks

Guest
Jag lysstnar på P3 om dagarna men som Rocker mår jag ju grymt dåligt mellan "pratet" då äckelmusiken spelas :zpy Jag kräks nästan, vem lysstnar på den där skitemusiken dom spelar egentligen?

Gör du det?

Jag blir förbannad, på riktigt :mad: men kan ju inte göra så mycket åt det så jag sänker så gott jag kan när musiken kommer och vrider sedan upp när snacket börjar... Idag rev dom av en sång med Slipknot :yoparty

Höromdagen Pratade dom om en forummedlem här på SH någon hade skitit i skogen och en hund hade käkat upp bajset och slickat en kille i ansiktet då tänkte jag på _ _ :rofl

morecore

Håll i hatten!
Gick med
21 Oct 2003
Hoj
Triumph street triple RX
Jag tycker Brunchrapporten ger bra information fast Mr Torehammar kan ställa lite roliga frågor.
Morgon passet har jag NYSS börjat gilla, tyckte inte om Kodjo först men han har rätt ful humor.
Mammas Nya Kille - grymt helt enkelt
P3 Musik är intressant, med olika aspekter av musik, särskilt fredagar
P3 Populär, Hanna Fahl är grymt proffsig o har många bra gäster.
Sen Din Gata är också coolt....

Det enda jag INTE klarar är P3 Star :)

Kymi

´Nte redit redi
Gick med
28 Jul 2005
Hoj
Xr 650R
För att ta det under tiden man jobbar 7-16:Morgonpasset med Kodjo,värre gaphals är svår att finna,man blir självmordsbenägen när han börjar skrika/snacka engelska/berätta sina bilder i huvudet..Psyk-värmländskan,limmar på varenda manlig gäst,snackar om sin förbannade katt,och är allmänt jobbig.Martina var sämst när hon sände med Olle,nu helt plötsligt är hon den bäste i det programmet...Hallå p3:Helvete vad Torehammar är korkad,han sätter inte bögar i bra dager precis.Öronen vill bara vissna och trilla av.Esan som sänder vissa dagar...det namnet missar man inte,var 5e minut så är han tydligen tvungen att nämna sitt namn,enerverande som fasen.Allmänt Rosengårdsdryg och värdelösa ämnen som avhandlas.Hanna fal är helt ok,lite nördig,men det funkar att lyssna på.Däremot hennes sidospark,den där fnitter 14isen,hon måste va den mest blonderade denna sidan jupiter,korkat fnitter får en ny innebörd.Sedan är allt väl fram till 16.08.Apelsin...ja det lär inte sändas mer än nån vecka till,INGEN kan väl tycka om det?Klara är precis lika skoj som tandvärk,det får man fö om man lyssnar på damen.Pang prego,nä.
Annars är p3 bra :D Synd de inte har någon som styr upp programmen,tar åt sig av kritiken,men det är väl lite ungdomligt hippt att dissa lyssnarna kan man tänka..

Ninja-Lisa

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Skeppshult trampcykel och v-twin.
Varför har ingen nämnd Avdelningen för framtida produktioner ännu? AFFP är skoj. :tummenupp

Yabba

Den som lever får se!
Gick med
8 Mar 2005
Hoj
KTM 1290 SAR -17, SÅLD KTM 990 Adventure -07, SÅLDSuzuki GSXR750 -90, SÅLDSuzuki GSXR750 -91, SÅLDSuzuki GSXR1000 K3.
Rally var ju ett jäkla skönt fredags - innan -festen program man inte får glömma heller!

R1 Uffe

Trafiklärare Till Yrket
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSX750EF -84, GSXR 1100 -87 med Vance & Bröööl, GSXR 750 -96, R1 -99 Touring, Högruta & Handtagsvärmare, R1 -00 med Yoshi Tri-Oval
Har varit trogen P3 lyssnare nu i många år, men nu efter nyår så har det inte blivit så mkt lyssnande för mig (7-16) pga att det inte är lika bra radio pratare som förrut.

Tyckte höjdpunkten på morgonpasset var för ungefär 2 år sedan när Hanna, Olle & Patrik Ernst var program ledare när Patrik läste upp sin dagbok från tonårs tiden.

Och under denna tid på Fredagar hade Patti & Co frågesport om vilket årtal det var, och detta var "höjdpunkten" på firman när alla tävlade mot varann.

Nu då på slutet har Olle G försvunnit, trubadurerna på fredags morgon har försvunnit. Nu är det inte bra alltså på P3. Torhammar & Kodjo, dom 2 kan ju förstöra en hel dag alltså.

Före nyår nu så mådde man ju dåligt om man missade P3 sändningen i radiokåperna om man var på något dåligt ställe där det inte var mottagning.

Jag hoppas på
P3 Dokum.
P3 Live
P3 Festival (under sommaren)
Cirkus kiev
Borderline city

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Rock-radion *vadfandennuheterigen* är ju sämre än Rix och Mix tillsammans! Bara en jävla massa skitreklam och EN gång per dygn spelar de en bra rocklåt, annars är det bara en jävla massa fjantmusik. Vem fan vill höra Börje Sprängsten till exempel?

När man väl lyssnar på radio *vilket inte går i Sverige* så är det P3 som gäller. "Mammas nya kille" är solklart bästa som någonsin har producerats, "Cirkus Kiev" är inte dumt det heller.
Men bara en sån sak som att ha med fjanten Torehammar i radio borde få vilken chef som helst avsatt. Hans pojkvän är inte mycket bättre han, förbannade jävla trädkramare/vänsterterrorister hela bunten :mad:

Morgonpasset har jag bara hört 2ggr sen Olle slutade, nu kan de lika gärna lägga ner. Det var inte bra med honom men det var lyssningsbart. Nu suger det getpung, präktiga Martina måste ju för fan vara Tittis tvillingsyrra!

Gurkslask

Jäämen
Gick med
13 Aug 2008
Hoj
KTM690 SMC
p3 har sina höjdpunkter, och de får man inte missa, därav varför jag lyssnar på det. Men humorprogram brukar bli bättre o bättre ju längre de får hålla på, så om ett tag så kanske apelsin programmet blir bra, man kan ju hoppas.

Ramsned

Medlem
Gick med
16 Sep 2006
Hoj
Honda CB1000R
Har varit trogen P3 lyssnare nu i många år, men nu efter nyår så har det inte blivit så mkt lyssnande för mig (7-16) pga att det inte är lika bra radio pratare som förrut.

Tyckte höjdpunkten på morgonpasset var för ungefär 2 år sedan när Hanna, Olle & Patrik Ernst var program ledare när Patrik läste upp sin dagbok från tonårs tiden.

Och under denna tid på Fredagar hade Patti & Co frågesport om vilket årtal det var, och detta var "höjdpunkten" på firman när alla tävlade mot varann.

Nu då på slutet har Olle G försvunnit, trubadurerna på fredags morgon har försvunnit. Nu är det inte bra alltså på P3. Torhammar & Kodjo, dom 2 kan ju förstöra en hel dag alltså.

Före nyår nu så mådde man ju dåligt om man missade P3 sändningen i radiokåperna om man var på något dåligt ställe där det inte var mottagning.

Jag hoppas på
P3 Dokum.
P3 Live
P3 Festival (under sommaren)
Cirkus kiev
Borderline city

Instämmer med R1 Uffe.
Har nu gått över till att lyssna på P1:confused: (jag är gammal:rolleyes: ).
resten av verkstan hatade mig i några veckor, men nu vill dom inte lyssna på något annat.

Rigge

!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX10-R 09
För att ta det under tiden man jobbar 7-16:Morgonpasset med Kodjo,värre gaphals är svår att finna,man blir självmordsbenägen när han börjar skrika/snacka engelska/berätta sina bilder i huvudet..Psyk-värmländskan,limmar på varenda manlig gäst,snackar om sin förbannade katt,och är allmänt jobbig.Martina var sämst när hon sände med Olle,nu helt plötsligt är hon den bäste i det programmet...Hallå p3:Helvete vad Torehammar är korkad,han sätter inte bögar i bra dager precis.Öronen vill bara vissna och trilla av.Esan som sänder vissa dagar...det namnet missar man inte,var 5e minut så är han tydligen tvungen att nämna sitt namn,enerverande som fasen.Allmänt Rosengårdsdryg och värdelösa ämnen som avhandlas.Hanna fal är helt ok,lite nördig,men det funkar att lyssna på.Däremot hennes sidospark,den där fnitter 14isen,hon måste va den mest blonderade denna sidan jupiter,korkat fnitter får en ny innebörd.Sedan är allt väl fram till 16.08.Apelsin...ja det lär inte sändas mer än nån vecka till,INGEN kan väl tycka om det?Klara är precis lika skoj som tandvärk,det får man fö om man lyssnar på damen.Pang prego,nä.
Annars är p3 bra :D Synd de inte har någon som styr upp programmen,tar åt sig av kritiken,men det är väl lite ungdomligt hippt att dissa lyssnarna kan man tänka..

Snacka om att slå huvet på spajken, precis det där tänkte jag på.

Jag har vart ledig ett tag så jag har inte lyssnat på P3 sen så tyckte jag att Olle Garp lät lite annorlunda på morron... Vart har han tagit vägen? Han var ju så nördig så han blev rolig. P3 är ju nästan det enda som går att lyssna på för att slippa reklamen men nu är det tveksamt även om musiken är mer omväxlande än på någon annan kanal.

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept