Minns du verkligen rätt...?...kreidler moped, skivbroms.
Nu fattar jag troligtvis inte riktigt hur det fungerar, men är det lättare att vinna på förra veckans program?
Nu fattar jag troligtvis inte riktigt hur det fungerar, men är det lättare att vinna på förra veckans program?
Jag kan bara bjuda på när en bekant skulle åka vatten skidor med oss andra, han var nervös så vi tippade i honom några öl för att lugna ned honom.
Vi drog med 220hp mariner så starten blir lixom kvick, talar om att luta dej bakåt ordentligt för båten drar hårt upp till 25knop tar typ 1,5sek.
Kompisen lutar sig bakåt o en annan vän skriker släpp inte hantaget vad du än gör, vroomm iväg. Var fan tog han vägen? Man ser repet skära genom ytan och en bubbel strimma 10-12meter lång.
Skidorna guppar kvar vid bryggan o en bit ut i sjön kommer kompisen upp som en kork, han släppte inte taget så han drogs ned på botten o såg ut som en lerhög med lite sjögräs här o var.
Detta finns på video till polarens besvikelse
Minns du verkligen rätt...?
Om man sett programmet tidigare blir det ju lite lättare att placera sina kryss rätt.
Eller för all del byta ut kompisens egenhändigt ifyllda kupong när han vänder ryggen till och på så sätt få honom och tro att han kryssa i rätt.
Glöm inte att det är första april imorgon!
Fast på bingolotter får man väl inte välja siffrorna själv? Det är där någonstans jag missar hur det skulle gå till. Hade det handlat om en vanlig lottodragning så hade det varit enklare att manipulera.
Du har säkert rätt, bingolotto är inte min paradgren. Tog väl saker lite för givet.
Fast på bingolotter får man väl inte välja siffrorna själv? Det är där någonstans jag missar hur det skulle gå till. Hade det handlat om en vanlig lottodragning så hade det varit enklare att manipulera.
Jag har aldrig pratat om "manipulera" och jag har inte heller påstått att det är enklare att vinna med en ny Bingolott i ett gammalt Bingolotto-program. Jag påpekade bara det smått komiska i att först tro att man vunnit en femhundring plus en bil, sedan upptäcka att man tittar på förra veckans program.
Hur i he...e kom tråden in på Bingolotto?
Hur i he...e kom tråden in på Bingolotto?
Ja, jag vet inte vad jag tänkte. Med tanke på den efterföljande analysen så ångrar jag mig bittert...
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |