När ställer ni av hojarna för i år?

IronMike

Guest
Mouhahaha

När första snön kommer, så är jag först på bulten, nattetid, då snön ligger djup, åker brett, så brett att jag kollar egnom sidorutan då vägen går rakt, snön yr ..slår till med en bombrepa, en plan 5 min repa, med rallyhjul, extralysen och co driver.

Då kan ni "åker-bara-hoj-killar-å-gillar-inte-bilar" sitta där och virka era vantar..

:tomten
 

Mr D

Ny medlem
Gick med
28 May 2004
Ort
Sundsvall
Hoj
FZS 600
I fjol ställde jag undan hojen i mitten av oktober. Hade iofs gått att åka lite till, men det börjar bli ganska kallt i mitten av okt. här uppe.
 

Syss

Sporthojsnörd
Gick med
16 Dec 2003
Ort
Huddinge
Hoj
Årets nyhet 2010 (Sarotea)
Ställa av? Det vete fan ens hur man gör... Däremot har jag järnkoll på hur man kryssar i rutan för påställning vid ägarbyte. :tungan
Och hur skulle man dessutom kunna ställa av när man ska besikta hojen i november? :hihi
 

GreenLime

Ny medlem
Gick med
28 Jun 2005
Ort
Nynäshamn
Hoj
KTM Adventure 640
Robban W skrev:
Tycker du det här ser kul ut? Jag tror det finns platser ledigt om du vill köra i vinter. =)

Jag vill också! Men kan man va mc bud om man bara har körkort för lätt mc eller om man är begränsad till 25 kw?

Och till frågan när jag slutar åka hoj. Jag brukar åka fram till nårra veckor innan jul. Sen blir det för isigt på gatan för att kuna åka regelbundet. Sen börjar jag åka regelbundet nån gång i mitten på mars. Då är det inte så isigt ute. De 3 månaderna är de jobbiga när man inte kan åka mc regelbundet :gråta Då förvandlas jag från enduroemil till putsbögen emil :banana
 

Gabor

Guest
Ställer aldrig av, byter bara plats på hojarna i garaget och till andra kläder... :tummenupp
 

Robban W

Ny medlem
Gick med
26 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
cbr600, gsx750r, xrv750
enduroemil skrev:
Jag vill också! Men kan man va mc bud om man bara har körkort för lätt mc eller om man är begränsad till 25 kw?

Och till frågan när jag slutar åka hoj. Jag brukar åka fram till nårra veckor innan jul. Sen blir det för isigt på gatan för att kuna åka regelbundet. Sen börjar jag åka regelbundet nån gång i mitten på mars. Då är det inte så isigt ute. De 3 månaderna är de jobbiga när man inte kan åka mc regelbundet :gråta Då förvandlas jag från enduroemil till putsbögen emil :banana

Det går ju att strypa dom vassa XT:na till 25 kw maila min chef på martin@lqt-racing.se och hör efter om det finns något jobb för dig.
 
Nyheter
Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

BMW närmar sig MotoGP

Sedan en tid har olika rykt...

2025 års KTM 450 SMR

KTM höjer ribban för 2025 å...

Top