När visar Via Sat Sport körningen från Knutstorp?

Åsa

Triumph I am
Gick med
6 Mar 2003
När visar Viasat Sport körningen från Knutstorp?

Alla vårans favoritkommentator MuchosMachosWoman guidade filmarna från Viasat Sport rätt under helgens tävlingar på Knutstorp :tummenupp (du borde f ö även vara kommentator för räjset, men det får väl bli en annan gång).
När kommer detta av visas på teve, ngt som vet? :va
Har inte själv Via Sat, så tänkte förlita mig på att föräldrarna kan banda programmet.

Härligt att svensk RR blir mer synligt i media, även om det går sakta så grå det iallafall framåt :banana

Last edited:
Åsa #96 skrev:
När kommer detta av visas på teve, ngt som vet? :va
Har inte själv Via Sat, så tänkte förlita mig på att föräldrarna kan banda programmet.

Tänk om man kunde göra det samma!! Min far eller mor skulle bergis spela in någon Arabisk såpopera..... :huvet :huvet :huvet

Veztra skrev:
Tänk om man kunde göra det samma!! Min far eller mor skulle bergis spela in någon Arabisk såpopera..... :huvet :huvet :huvet

Vi får väl se om dom lyckas :) alltså mina föräldrar då :D
Om du får ngn Arabisk såpa inspelade så kan du väl hojta till, så kan vi kanske titta tillsammans ;-) kan ju bli riktigt spännande i slutändan :D

Vastrix skrev:
Igår visades STCC och Veidec, idag lite suportklasser kl 20.00 och imorron blir det repris på söndagens avsnitt. Kolla på www.viasat.se för mer info
Motorsport: SM i Roadracing
Från tävlingarna på Ring Knutstorp den 15 augusti.

Original titel: Motorsport: SM i Roadracing
Kategori: SPORT
Viasat Sport 1: 26/8 19:30, 28/8 01:15

Någon som kan spela in och ladda upp för oss stackare som inte har kanalen? :confused:

Hade varit SUPERbussigt! :Bugar

nr12 skrev:
Motorsport: SM i Roadracing
Från tävlingarna på Ring Knutstorp den 15 augusti.

Original titel: Motorsport: SM i Roadracing
Kategori: SPORT
Viasat Sport 1: 26/8 19:30, 28/8 01:15

Oj, vad fel det kan bli ibland :näsblod

Åsa #96 skrev:
Vi får väl se om dom lyckas :) alltså mina föräldrar då :D
Om du får ngn Arabisk såpa inspelade så kan du väl hojta till, så kan vi kanske titta tillsammans ;-) kan ju bli riktigt spännande i slutändan :D

Ahaa en date :kär

Åsa #96 skrev:
När kommer detta av visas på teve, ngt som vet?

Det kommer att sändas torsdagen den 26:e kl 19.30 på ViaSatSport 1 enligt det produktionsbolaget jag betalt. Det kommer också att bli tre repriser.
Klasserna som kommer att visas är 125cc, 250cc och SuperBike. Dessvärre så fungerade inte ombordkameran som Andreas Mårtensson #21 i 250cc hade på hojen. Surt förstås och inte bättre med att jag blev skyldig 3000kr.

Last edited:
Nordgren skrev:
Det kommer att sändas torsdagen den 26:e kl 19.30 på ViaSatSport 1 enligt det produktionsbolaget jag betalt. Det kommer också att bli tre repriser.
Klasserna som kommer att visas är 125cc, 25cc och SuperBike. Dessvärre så fungerade inte ombordkameran som Andreas Mårtensson #21 i 250cc hade på hojen. Surt förstås och inte bättre med att jag blev skyldig 3000kr.

Är 25cc en ny klass :D

Sorry, kunde inte låta bli :tungan

Nordgren skrev:
Pet Fia, se till att vara lika noga med din träning nu, så vi får se dig på banan.

Tränar så mkt jag kan för tillfället, var ute å cyklade 1 timme igår :) Det går sakta men säkert framåt :fatta!

:tungan :tungan :tungan

Nyheter
Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...