Nära marksyning deluxe!

Gearbox

Träffar apex med slumpmässig precision
Gick med
24 Feb 2010
Hoj
ZX10R
åhhh fy fan, jag tror det är det bästa jag har sett. Har själv stått vid "EXIT" på Trollveggen i Norge, hade bara 13 vanliga hopp bakom mig, före mig hoppade en amerikan som omkom. Beslutet blev plötsligt enkelt. Det sjuka är att hans fru hoppade dagen efter. Jag frågade VARFÖR?

-Han hade velat det!

Klotgren

bilar hamnar till slut alltid i köer
Gick med
24 Aug 2009
Hoj
KTM 990SMR 2010
Det sjuka är att han tydligen klarade sig med livet i behåll, hur fan det nu gick till...

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Det sjuka är att han tydligen klarade sig med livet i behåll, hur fan det nu gick till...

Skulle tippa på att nödskärmen utlöste när han fladdrade ner genom luften, så att landningen blev ganska okej, och att själva kontakten med berget mest gjorde att han började snurra, kanske bröt några ben.

Orecic

http://www.youtube.com/watch?v=7-5_8af3T
Gick med
16 Aug 2007
Hoj
2007, Kawasaki, ZX10R
Skulle tippa på att nödskärmen utlöste när han fladdrade ner genom luften, så att landningen blev ganska okej, och att själva kontakten med berget mest gjorde att han började snurra, kanske bröt några ben.

Såhär ser hans ben ut:
395284_324888870887406_171260932916868_1106370_1351873131_n.jpg

"I was asked in a base jumping forum what happened. This was my response.

Well the answer is very simple. I was flying to close and messed up :) I was going for a black balloon that was basically laying on the rocks and was going to try and kick it with my foot. In order to do this I had to fly low and flat between boulders. My left foot clipped a boulder that dragged me into a flat ledge that I took at the waist at full speed. If I had not clipped that boulder I might have made it, I might have still impacted. It's very hard to tell from the footage. Everything happens very fast. But when you go for a flight where inches are the difference between making it and not making it well impact is very possible. I knew this and took the risk and paid the price for pushing way to hard. I take full responsibility for my actions and am just happy I still have legs to do rehab on.

This is not my first time getting hurt and it will not be my last. I push it, always have and always will. One day I will die and I just hope that when I do, it will be doing something I truly love...

Jeb"

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...