Nära nu!

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Fan vad avis jag blir. Usch!!!!!!!!!! Vill nästan skriva nåt elakt. haha
Skinpaj eller feg-kläder? Du måste ha frusit med paj.
Min paj är ofodrad, vad tror du... 3-4 dagar till eller? :)

Hahaha... ja du, det är med goretex... faktiskt det jag kör med oftast när jag kör hojen till jobbet, så mycket lättare att få på och av sig när man kommer fram till kontoret/kunderna.

Blev en sväng till ett möte på hojen igår också... Sollentuna - Fruängen... dit funkade utan problem men hemvägen vid 18 var det kallt om fingrarna. :gnissla

Mig hittade man utmed Essingeleden... :tungan :yoparty

ForCa

Bodybuilder
Gick med
27 Aug 2005
Hoj
KTM smc-r
Man känner sig tamefan nykär när man ser det där videoklippet! så jävla vackert!! drar fram hojjen om någon vecka!! :yoparty:yoparty:yoparty
(de har sopat undan en del grus i hammarby sjöstad redan)

Plew

Hungalabungala
Gick med
10 Jun 2010
Hoj
Superduke
Någon som vet var man kan spola av hojen på söder? Osugen på att köra i saltdammet, men kan man spola av det blir ju ekvationen en helt annan :)

Meckoholic

Vroom
Gick med
24 Jul 2005
Hoj
KTM 640(såld), KTM 950sm -06 (såld), XR650R(såld), KTM 690 smc, cbr954rr (nuvarande)
Fram&tillbaka till jobbet idag plus en extra tur, hur skönt som helst förutom duggregnet nu på kvällen :)

Plew

Hungalabungala
Gick med
10 Jun 2010
Hoj
Superduke
Trafikverket rapporterar 11 grader i asfalten, nu jävlar ska det köpas lunch på andra sidan stan :yoparty

Tapeworm

"Full fart, spar tid!"
Gick med
16 Apr 2011
Hoj
1998, Kawasaki Ninja ZX-6R
Har kört några korta rundor den senaste/de senaste veckorna, har då varit mer eller mindre själv på vägarna.
Idag däremot mötte ja en hel del hojar, (bla en R1 på gärdet...?) helt underbart! Nu är säsongen igång! ;-)

Meckoholic

Vroom
Gick med
24 Jul 2005
Hoj
KTM 640(såld), KTM 950sm -06 (såld), XR650R(såld), KTM 690 smc, cbr954rr (nuvarande)
Första veckan på säsongen börjar bra.. en länk i kedjan gick av i lördags påväg hem från jobbet... jävla tur att det hände när jag åkte iväg från ett rödljus, hann bara komma upp i 30-40km/h.

Nyheter
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...