Äh lite tuk o nuvig så deinte läht o pata nu.
Föh myckeh nässpay göj att mitt tandköhtt bli ömht. Why?
<-- fast snor istället
Föh myckeh nässpay göj att mitt tandköhtt bli ömht. Why?
<-- fast snor iställetFollow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
<-- fast snor iställetMycket bättre att bli tät och få infekterade bihålor som sen får sköljas ur i en mycket smärtsam session med doktorn.Zee skrev:Ta det som en man o skit i nässpray. Kör man sprähy så blir man bara beroende av sprejen osso sitter man där med snoret i brevlådan, sen.
/S. Nuvig
crashtestdummy skrev:Mycket bättre att bli tät och få infekterade bihålor som sen får sköljas ur i en mycket smärtsam session med doktorn.

)..trust me..been there done that...had the operation (inte bara dörför men det hjälpte inte situationen).
Paradoxy skrev:Vet ej, har aldrig använt nässpray så mycket. Skiten rinner ju bara rakt ner och ut ur näsan utan verkan![]()

xyx skrev:Testat att ta till sådana extrema knep såsom att luta huvudet lite bakåt och andas in (genom respektive näsborre) när du sprayar?

Swedie skrev:Ja nä. första skjutet i näsan övergjorde jag det. Ska endast spruta en gång i vardera näsborre. Spruta 3 gånger tidigare. Det gjorde ont.
Nä, vill inte ha knöckelnäsa.
VARFÖR blir näsan så här? I övrigt känner jag mig frist. Bara näsan som tjocknat ihop.
Lilla_Tingeling skrev:...Har en ask ligger i skåpet...
...
HanneZ skrev:Skynna dig iväg till sväjdi o ge dom till honom då![]()
Som redan sagt så om tar man för mycket nässpray så blir man snuvig hela tiden sen. Jag tar endast några få gånger om året när jag verkligen inte kan sova p.g.a. snuvan.
Jag har ingen användning för dom. |
|
Äntligen!
Om du, som jag, ständigt åk... |
|
|
Missa inte förköpstävlingen
Jul närmar sig och även om ... |
|
|
Sista chansen!
Nu är vi inne på sluttampen... |