...samtidigt...i någon sunkig förortslägenhet sitter det en lönnfet lirare och garvar sig harmynt över ett lätt-trollat kollektiv..
Så kan de vara, men folk är fan bra-jävla-dumma också. Detta skulle dock INTE förvåna mig om den tjockemannen eller slyngeln saknar såpass med celler att verkligen genomföra denna briljanta ide. Skulle du?
En liten grabb vill vara busig och köra en väldigt liten cross (endast snäppet vassare än nya trimmade mopeder) på gatan och vissa här önskar livet ur honom.
Hur mår ni?
Hade jag bett om livsråd hade jag vänt mig nån annan stans så ni kan skita i det . Tänkte att det är samma sak o glida på en 125a+ som en söndertrimmad moppe då jag kör utan kort och försäkring med moppen också. När jag säger köra vanligt menar jag att åka till vänner träningar mm. Och serviceintervaller är väll ganska tighta på crossar så det jag undrar är att ifall man ska köra som jag, behöver man byta kolv o sånt lika ofta??
@fordon - tack så mycket för att du är normal o fattar
@ni som önskar mig död - snälla gå o sök hjälp
En liten fråga bara? Varför kan du inte göra som vi andra, ta körkort o skaffa en hoj som man verkligen kan köra "som vanligt " med.
Är 16 = inte så mkt pengar så det ät väll det största
Och är inte nåt troll, så tro vafan ni vill
En liten grabb vill vara busig och köra en väldigt liten cross (endast snäppet vassare än nya trimmade mopeder) på gatan och vissa här önskar livet ur honom.
Hur mår ni?
Okej, fattar dedär med att om ja krockar osv men vad skulle ni rekommendera att ja ska köpa?
Med du Richard, vad tror du denna personen med en 125, alt större hoj skulle kunna vara kapabel till? Du körde väl iaf med försäkring när du körde utan kort? Att önska livet ur någon är fel, ja. Men hur skulle du känna om en 16 klöv din sambo eller era framtida barn?! med en cross, för det är en risk vi utsätter oss för om vi bidrar till detta vansinne.
Olyckor är lätt hänt på hoj, du om någon vet det. Men att köra en cross på gata (det är mer än en trimmad moppe) Utan någon försäkring, körkort, registrering osv. är en förbannat stor risk och samhällskostnad, det tycker iaf JAG att vi har tillräckligt med. Du manar inte till det direkt men indirekt gör den geniala TS gör nog en lite "ok" koppling.
Men till TS, alla former av tävlingsfordon kräver oftare service och dyrare komponenter=dyrt till gymmet, polarna.
Okej, fattar dedär med att om ja krockar osv men vad skulle ni rekommendera att ja ska köpa?
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|