Nästan rekord ;)

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Antalet användare online: 404 (239 medlemmar och 165 gäster)
Flest antal online samtidigt var 469, 25-05-2003 at 22:50.
Swedie, *CASHMAN*, *KTM Mannen*, 3699, A-son, aacee, Abloy, Accelerated, Action Man, Actionrille, Adrian_J, Aero, Ahlstrom, alakhai, Alex.J, Alikzus, Allex, anol, Axxexs, Backdraft, Banco, Banshee, BEEFnoodles, beelsebub, Bejiooorn, Ben, Ben Dover, Bikerbitch, Bill G, Bj, Bjölle, bonebreak, Bo_Tengas, Bullsnah, Busaberg, Busberra, campar, CayLe, cbjorkman, CBRThomas, chox, Chribba, Classe, colik, cRoC, d1ce, da-geez, daniel 2.3-16, Daniel88, Danny boy, Davo, Delti, DM, dodger, DoJJaN, Don Quixote, DreeTman, Drkosmos, Ebbe, El Presidente, Ericsson, Erik FRT, eus, evilv2, frew, Gandalf, Gix1K, gixxermf, gixxer_1255, Gpx, Grädde, GSXR_FREDDA, gunny5, gurrah, Hagbard, Hampe_88, hejdaniel, Hellraider, Henko, Hightuned, hollén, Honda, hållundan, Häggen, janne 43, Jarle, Jason, Jerk Off, Jerka, Jesperponken, Jippe, Jochen, Jocke, jolio, Julez, Kahobe, kajlyl, Karjala, KarlJohan, karpen, Kay, kaZmur, Kentamannen, KINGFRAT, KNAS, Knorten, ktmjacke, Kullberg, KvalitetsMiffo, kylskap, LalleBalle, Lantz, Lasker, lille rille, loser, LO_R1, LUNKEN, Mad Moose, Mange77, MaPe, Matin, mattsson, Maverick, MaXiZZ, Mheel, Micke-78, Mike the bike, Mine4fun, Mingves, motard, motardnisse, moto-gg, Mr Mac, myztify, Naim, Napsyl, nickname, Ninja 9R, ninja-mannen(c), Nitrous, NoicE, NooN, Nordgren, Nova, NSR_Martin, Oblic, OLJEKYLD GSXR, OlleR6, Oscar750, outsider, O_Snabb, P-son, Padde, Pellert, pettson, Pillis, pini, Poffer, Prillan73, PuDDy, Pålle, R1 racer, Racerpelle, rainer, Rat, raver, RED_LiME, Rigge, Roger_R1, Ryno, s2000, Sadam, saint, Samuel, Santo, Score, Seventy7, Shavey, Shitbreak, Skiez, Slangan, SmacK, Smets, SM_Putte, SpeedFight, Sphyrna, streetfighter1, Superbike Roger, Suzukiman, SV-RIDER, t-rex, T2, te/sm nyberg, Texas Ranger, Therudeboy, Tias, tjockisbulle, tobbeviking, tobbe_en1, Tobias, Tofte, Tom Byron, tompa, Tony Tiger, Torkel, tpe-swe, tq, Triboman, Triggerhappy, Ugluk, Ulvheden, UnderDOG, UrbanTiger, V.Andersson, Vargen2k, Vastrix, VKR, von reisen, WaZZe, Wheeliegirl, Wibbe, Wolfpack, xZibit, Yasha, Yoshi_gixxeRR, young_rider, YZF-1000-R1, Zana, Zubkov, zz-sm, [KoRn], Åsell (å några hidden ;))

Tror nog vi kommer slå rekordbesök det här året. Igår hade vi t.ex 14.000+ personer inne på sidan enligt räknare. Inte så pjåkigt :)

Jag kommer snart göra om Sporthoj.com's förstasida. Kommer lägga in mer artiklar m.m som kommer vara till hjälp alltefter året har sin gång.

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
Gött!

Fortsätt och håll SH så bra som den är Swedie! :)

Gött att jag va med under rekordet med, hehe...

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
NoicE skrev:
Grattis..!

Då firar vi med en XTRA flaska gin på lördag va :D
oh yes ;) Lördag kommer markera en ny sorts slukande av alkohol. The beginning of the no stop drinking. err. right.

men iaf! *stolt*

Jag tar gärna emot förslag vad gäller ändringar av SH's frontsida.

Magoozi

Lärare om fyra dyra år!
Gick med
28 Aug 2003
Hoj
GSX-R 600
Amazing! Keep up the good work!
Samt tack för att du håller ordning här, SH är utan tvekan DEN bästa sidan när det handlar om Mc! :Bugar
Angående förstasidan, finns det möjlighet att visa de mest aktuella trådarna i varje del (OT, Mc-snack, Mod & styling osv..), istället för det som är nu, visar allihopa oberoende på vilekn del de kommer i från. :3freak Hänger du med?

Last edited:

rickards

Medlem
Gick med
2 Sep 2003
Hoj
Suzuki address
Fet bra!
Själv upptäckte jag sidan i höstas å e sen dess flitig besökare.
Jäkligt bra sida Swedie! :tummenupp

Mheel

Medlem
Gick med
16 Mar 2003
Hoj
Ktm 520 EXC -02 Såld
Swedie jag skulle gärna vilja ha direkt länkar till vissa forums delar på första sidan.
Dom som kanske är populärast.....
t.ex
Mc-relaterat
Övriga (OT) Diskussioner
Motard
m.m.

/Mheel

kajlyl

Tillbaka!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Gsx-R600
Grymt!! vet du hur vi ligger till med besökare/sidvisningar jämnfört med andra forum/comunitys i sverige!?

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
kajlyl skrev:
Grymt!! vet du hur vi ligger till med besökare/sidvisningar jämnfört med andra forum/comunitys i sverige!?
SH är vad jag vet den största sajten inom MC i Sverige, båda antalet besökare och medlemmar. Klår tidningarna... japp.

Mheel, yes... ska klura på det där.

Jag kommer snart öppna en shop.. kanske redan ikväll. Där ni har helt UNDERBARA priser på Giannelli's slipon. Det är ett öppningserbjudande som ni måste nappa på!

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
2Late skrev:
Gratulerar Swedie, du har fixat nåt som är bra. Jag trivs bra med första sidan så tyvärr inga förslag. VAd jag däremot föreslår, lite mer reklam på andra ställen, så folk hittar hit. Det tog mig en evighet att hitta sidan. :tummenupp :tummenupp
jo! men jag har ingen direkt budget för att lägga reklam på SH på andra ställen. Det behövs ändå inte, till slut hittar man hit ;)

Fast en sak.... ni kommer nog se "Sporthoj.com" på banorna runtom Sverige iår :tummenupp Vill ha hit mer "riktiga" MC intresserade haha. skojjar! ;) men det är en speciell grupp jag vill nå ut till.

kajlyl

Tillbaka!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Gsx-R600
Swedie skrev:
Fast en sak.... ni kommer nog se "Sporthoj.com" på banorna runtom Sverige iår :tummenupp Vill ha hit mer "riktiga" MC intresserade haha. skojjar! ;) men det är en speciell grupp jag vill nå ut till.
Jag hade jätte fina SH-loggor på hojjen inför SM på knustorp, men givetvis så skulle dom norpa den 3dygn innan.. aja gissar att din hojj kommer vara rätt SH strajpad inför årets sesong :) ...kanske fler av våra RR"stjärnor" borde sponsra SH igenom att lossas vara sponsrade :D

Mheel

Medlem
Gick med
16 Mar 2003
Hoj
Ktm 520 EXC -02 Såld
Swedie skrev:
SH är vad jag vet den största sajten inom MC i Sverige, båda antalet besökare och medlemmar. Klår tidningarna... japp.

Mheel, yes... ska klura på det där.

Jag kommer snart öppna en shop.. kanske redan ikväll. Där ni har helt UNDERBARA priser på Giannelli's slipon. Det är ett öppningserbjudande som ni måste nappa på!

Det finns lite plats mellan FORUMETS SENASTE TRÅDAR och Smak från Galleriet. Det kanske hade passat att ha det där. Det vet du säkert bättre än mig. Måste bara säga att det är en grym sida du har fixat. :tummenupp
Hänger här varje kväll.

/Mheel

Lidbrandt

utrustad
Gick med
2 Sep 2003
Hoj
Kawa Ztusen
Swedie skrev:
oh yes ;) Lördag kommer markera en ny sorts slukande av alkohol. The beginning of the no stop drinking. err. right.

men iaf! *stolt*

Jag tar gärna emot förslag vad gäller ändringar av SH's frontsida.

GRymt kul att vi blir fler o fler, men en sak som jag är lite "inne" på...

Vi får juh se små smakprover från Bild galleriet vilket är kul, men kan du inte göra så att bilderna "rullar" så att en bild vara några sekunder sedan kommer nästa bild osv....eller så att man kan trycka upp nästa "smakprov"

Det är lite önskemål från mig...

Mvh
Lidbrandt

Henkka

Med fingrarna djupt i syltburken
Gick med
18 Jan 2004
Hoj
suzuki + ktm
Dragningskraften är ruggig på den här sidan... gick av en slump förbi här (en kompis tipsade) och sen den dagen är man fast.... :banana

Angående ändringar på sidan, det vore ju bra om det skulle finns en liten knapp till sista inlägget efter dom trådar som dyker upp på startsidan... jobbigt att klicka sig till sista sidan varje gång nån skriver inlägg... :tummenupp

Vi syns på vägarna i sommar /henke

Last edited:
Nyheter
Dags för äventyrlig motorcykelmässa

Kommande helg, den 8-9 mars...

Pirelli lanserar Diablo Powercrusier

All Rights Reserved Pire...

Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...