ordDee_cati skrev:Tycker du har gjort dig förtjänt av all beröm du kan få, så mycket som du har jobbat för att få det att funka så bra som det gör. Det enda tråkiga tycker jag är att du tjänar alldeles för lite pengar på det hela!
Finns en knapp!!!KvalitetsMiffo skrev:Dragningskraften är ruggig på den här sidan... gick av en slump förbi här (en kompis tipsade) och sen den dagen är man fast....![]()
Angående ändringar på sidan, det vore ju bra om det skulle finns en liten knapp till sista inlägget efter dom trådar som dyker upp på startsidan... jobbigt att klicka sig till sista sidan varje gång nån skriver inlägg...![]()
Vi syns på vägarna i sommar /henke
KvalitetsMiffo skrev:Angående ändringar på sidan, det vore ju bra om det skulle finns en liten knapp till sista inlägget efter dom trådar som dyker upp på startsidan...
spirre skrev:Finns en knapp!!!
Den liknar en "play" icon
Hur ska han tjäna pengar på sidan då? Ska man erlägga en avgift när man ska in hit o surfa? *nyfiken*Dee_cati skrev:Tycker du har gjort dig förtjänt av all beröm du kan få, så mycket som du har jobbat för att få det att funka så bra som det gör. Det enda tråkiga tycker jag är att du tjänar alldeles för lite pengar på det hela!
jag ska ge dig förslag på lördag jag lovarSwedie skrev:oh yesLördag kommer markera en ny sorts slukande av alkohol. The beginning of the no stop drinking. err. right.
men iaf! *stolt*
Jag tar gärna emot förslag vad gäller ändringar av SH's frontsida.
genom att fler företag lägger upp reklam banners på sidan t.ex....Bikerbitch skrev:Hur ska han tjäna pengar på sidan då? Ska man erlägga en avgift när man ska in hit o surfa? *nyfiken*
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|
![]() |
Pirelli lanserar Diablo Powercrusier
All Rights Reserved Pire... |
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |