Näthandlat, saknas varor men fullt pris

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
De personer jag pratat med som kör med såna linser säger att det funkar kanon. Precis som med övriga linser är det en liten tillvänjningsperiod i början.
Man får även gå på rätt täta kontroller första månaden man använder sådana linser.

Alla ögon klarar inte av att ha dessa linser inne en hel månad i sträck enligt vad jag har hört däremot.

Bara att testa och se hur det går. Vore ju skönt att ploppa i och sen slippa tänka på det på en månad :)

Vet du ifall det är brukligt att operera även lättare synfel?

Själv har jag ju bara -0,25 på båda ögonen och lite brytningsfel (ser alltså skapligt, även utan linser och har inget krav på att använda linser/glasögon när jag kör).

Har -0,2 (brosan tror jag låg på runt -9) och ett litet brytningsfel och har haft oförändrad syn i några år vilket "skulle vara idealiskt att operera nu och resultatet skulle bli mycket bra och även brytningsfelet skulle kunna åtgärdas".

I ditt fall vågar jag inte uttala mig då man behöver kolla på ögonen för att kunna ta ställning men besök en utförande klinik så får du svar på detta.
Många kliniker som har kampanjer just nu (göteborg är det först och främst jag tänker på)

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år