Nå´n som vill ha mig och hojen?

Chickybiting

Ny medlem
Gick med
19 Apr 2005
Hoj
Grym...cool...
Tjoho! Jag har redan lagt in mig och min fråga på "Jag är ny på forumet", men kan inte skada att göra det här också :) ! Jag söker garage att dela med någon. I Göteborgstrakten. Please, blir ingen körning i sommar annars! Jag hoppas nå´n hör av sig, Jag ser mycket bra ut och även hojen...ähum... :hihi :tuttar ...vad gör man inte för biken...suck...See ya soon... :tummenupp :)

heimdal

jag e inte dum, de bara verkar så ibland
Gick med
2 Oct 2004
Hoj
r6 -00
Chickybiting skrev:
Tjoho! Jag har redan lagt in mig och min fråga på "Jag är ny på forumet", men kan inte skada att göra det här också :) ! Jag söker garage att dela med någon. I Göteborgstrakten. Please, blir ingen körning i sommar annars! Jag hoppas nå´n hör av sig, Jag ser mycket bra ut och även hojen...ähum... :hihi :tuttar ...vad gör man inte för biken...suck...See ya soon... :tummenupp :)

sååå.. om jag förstått det hela rätt.. så..

om man har garage åt dig så.. får man dig på köpet... :tuttar :tungan ... hur mycket måste man betala föratt få den dealen? :D

Mingves

Old Fart
Gick med
2 Mar 2005
Hoj
Husqvarna 701E x2, KTM 890 Adv R, Husqvarna 701SM Tenere 700 -20 KTM EXC300 -12, -04 KTM 660 SMC, -03 Triumph speed four, -00 Husaberg FE400e
Chickybiting skrev:
Detta luktar hoax...

AleX

Siktar högt, kommer lågt
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR929CBR600R6
heimdal skrev:

om man har garage åt dig så.. får man dig på köpet... :tuttar :tungan ... hur mycket måste man betala föratt få den dealen? :D

Hmm ingen bild... oj oj kan vara farlig detta..

xfader

xf vs asfalt: 0 - 3
Gick med
2 Oct 2004
Hoj
Slutkört!
heimdal skrev:

fast det måste väl fram bilder först då eller? :D

Långa farbron

Yster tokfrans
Gick med
4 Mar 2004
Hoj
Trehjuling
Chickybiting skrev:

Kolla med folket i GBG delen,finns kanske någon som kan hjälpa dig.

Chickybiting

Ny medlem
Gick med
19 Apr 2005
Hoj
Grym...cool...
Ja, ni tog ju inlägget på rätt sätt i alla fall... :) Men önskan om garage kvarstår och även lite sällskap ute på vägarna, såå...när syns vi?!

AleX

Siktar högt, kommer lågt
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR929CBR600R6
Chickybiting skrev:
Ja, ni tog ju inlägget på rätt sätt i alla fall... :) Men önskan om garage kvarstår och även lite sällskap ute på vägarna, såå...när syns vi?!

När har du vägarna förbi skåne :7peta

E22

En bitter jävel & ett hjärta av sten
Gick med
24 Sep 2004
Hoj
*
Chickybiting skrev:
sällskap kan jag ställa upp på... :D

Chickybiting

Ny medlem
Gick med
19 Apr 2005
Hoj
Grym...cool...
Ja, tjena...inse ångesten jag har för att jag inte har någonstans att ställa hojen. I mitt bostadsområde kan den INTE stå ute på nätterna...fråga mig inte var den står nu, för det är en knepig story... :(

E22

En bitter jävel & ett hjärta av sten
Gick med
24 Sep 2004
Hoj
*
Chickybiting skrev:
Ja, tjena...inse ångesten jag har för att jag inte har någonstans att ställa hojen. I mitt bostadsområde kan den INTE stå ute på nätterna...fråga mig inte var den står nu, för det är en knepig story... :(
vart står den nu då? *retsam*

AleX

Siktar högt, kommer lågt
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR929CBR600R6
Chickybiting skrev:

Var står den nu?

hakis

Nu med ny formula
Gick med
19 Oct 2004
Hoj
Kawsaki 450 KXF -07 och en 125cc Midzizeknarr. Skiter i väghoj just nu
Chickybiting skrev:

Låter som du kommer få en del skamförslag efter detta :tungan

hoppas du får garageplats då... kan väl posta en bild här sen så vi får se dig!
:squid

Affe_R1

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM EXC-F 350 Sixdays, Triumph Street Triple 765 RS
När jag såg rubriken så tänkte jag direkt
-RoLLER

Men jag hade tydligen fel... :hihi

CJ954RR

Awake my soul
Gick med
3 Dec 2003
Hoj
Daytona 675
det närmaste jag kan fixa åt dig är i alingsås. lite långt bort kanske :va

men jag kan inte åka med dig, om jag inte får bli din spätta :tuttar för min hoj gack i sönder :3freak

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...