Nå hur va det i spanien

Jag väntar på bilder så jag kan göra rapporten liten roligare att läsa. :)

Men kan iaf berätta att det sketgött! Enda som sög var ju som sagt resan ner på 350 mil. typ 20 mil från gränsen till Spanien bröt generatorn ihop i våran lilla sketna minibuss. Turligt nog var team buttfuckers typ 3 mil bakom (så passande) oss. Med sisådär 6 stopp totalt på 80-90 mil så var vi framme. Fick sno ena batteriet från dom andras buss för att klara oss längre än 5-6 mil i stöten. Fick ut 20 mil med två batterin i "loop". öh.

Första dagen var aningen skakis. Gällde o bara hitta runt banan, hitta spåren, inbromsningspunkter m.m. Tog väl sisådär 2 dagar faktiskt. Fick ett par droppar på oss oxå när nån trampa på nån spindel o vred om. Fast resterande dagar var typ 20 grader o sol = bättre än Sverige.

Jag lyckades förresten köra snabbast dag fyra med fyra dagar gamla däck. Började bli lite sladdigt, men det i sig gav mig träning som behövs.

Här är en video från dag 2 o 3 eller så:
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=65887

Fick faktiskt en ökning av 2 enheter på solbrännskalan. Kom dit kritvit o är nu endast vit. Det är bra :tummenupp

Bifogat

• pitarea.jpg
    pitarea.jpg
    84 KB · Visningar: 149
  • fuckon.jpg
    fuckon.jpg
    71.8 KB · Visningar: 206
  • finishline.jpg
    finishline.jpg
    42.7 KB · Visningar: 131
  • cameraangle.jpg
    cameraangle.jpg
    53.6 KB · Visningar: 147
  • spanienvy.jpg
    spanienvy.jpg
    37.9 KB · Visningar: 97
  • fotter.jpg
    fotter.jpg
    113.4 KB · Visningar: 109
Last edited:
Va jävligt gött...tat lugnt micke..kommer att plåga dig med info vid varje möjligt tillfälle om kall gin/tonic...grillkvällar...torr bana...solsken...Vad sweeeedddiiiee the winer kallar vårt team bör han överväga noga...annars lämnar vi dem på gränsen nästa gång....apropå buttfuckers...vem var det som vaknade med bögdrömmar? :pannkyss :D

Upp med mera bilder och skandaler :D Jag har abstinens.

Att burka är en sak man måste lära sig. Det går ju att burka med att vika huvet långt ner mot styrhalvan. Men då ändras även vinkeln på huvet ibland o det gör att man ser "konstigt" och man kan tappa spåret.

Swedie skrev:
Att burka är en sak man måste lära sig. Det går ju att burka med att vika huvet långt ner mot styrhalvan. Men då ändras även vinkeln på huvet ibland o det gör att man ser "konstigt" och man kan tappa spåret.
Precis det känns jättekonstigt att hålla huvudet snett i kurvorna, dock tränar jag på Minimoton att hänga rätt.

Nyheter
Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Sveriges vägar i allt bättre skick