Nå låtar vi har spelat in

Chii

Med begynnande auktoritetsproblem
Gick med
14 Dec 2004
Hoj
Sååld
Redneck blues, riktigt skön :yoparty

Om jag får så sätter jag gärna in den i våran skidfilm som ska va klar i slutet av sessonge med lite credits til er, Filmen kommer ha white trash tema

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Hoj
gdfs
Chii skrev:
Redneck blues, riktigt skön :yoparty

Om jag får så sätter jag gärna in den i våran skidfilm som ska va klar i slutet av sessonge med lite credits til er, Filmen kommer ha white trash tema
Ska inte vara några problem men jag antar att jag måste höra med dom andra först iaf. Kan skicka låten över msn eller nånting sen nån dag. :tummenupp

Chii

Med begynnande auktoritetsproblem
Gick med
14 Dec 2004
Hoj
Sååld
honkiie skrev:
Ska inte vara några problem men jag antar att jag måste höra med dom andra först iaf. Kan skicka låten över msn eller nånting sen nån dag. :tummenupp

do it :tummenupp

jesseboy

O med veten sär skrivare
Gick med
25 May 2003
Hoj
söker byggprojekt
Efter den där satans pippilångstrumpsvisan visste jag inte vad jag skulle tro, men nu ger jag er existensberättigande.

Med marginal. :tummenupp

EDIT: passa er för att låta för mkt som mustasch, de suger bäverpung. Ni kommer i närheten ibland, men klarar er galant :) AD/HD smyger sig på...
EDIT igen, sångarpajken kommer att äga i en studioinspelad demo om han låter så här lajv! Då är ni home free, sen kommer bara allt helvete med att slåss mot den gigantiska strömmen av överpruducerad skit som får kontrakt nuförti'n.
Har tyvärr lämnat branschen nu, annars skulle jag försöka hjälpa er, men jag kanske kan ordna nån spelning iaf...

Last edited:

stoffer

Norrland
Gick med
22 May 2004
Hoj
För farligt..
Måste säga att jag blev positivt överraskad eftersom jag bara hört Pippi-covern ;)

Bra jobbat, kanske inte min musikstil, men helt klart bra musik.

Zlide

R.I.P OLLE. Bulten 26/5
Gick med
18 Apr 2004
Hoj
Xt-09 - budhoj snömoddad
Schysst sound, tycker jag! :tummenupp

Gillade båda låtarna. Men jag är inget musikfreak så jag låter andra komma med expertkommentarerna.

Första låten känns som den skulle göra sucke på ett fullsatt stimmigt hak typ Gretas (Grand Garbo) i Sundbyberg. Säg till om ni kommer ner o lirar så ska jag stå vid scenen o :yoparty

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Hoj
gdfs
jesseboy skrev:
Efter den där satans pippilångstrumpsvisan visste jag inte vad jag skulle tro, men nu ger jag er existensberättigande.

Med marginal. :tummenupp

EDIT: passa er för att låta för mkt som mustasch, de suger bäverpung. Ni kommer i närheten ibland, men klarar er galant :) AD/HD smyger sig på...
EDIT igen, sångarpajken kommer att äga i en studioinspelad demo om han låter så här lajv! Då är ni home free, sen kommer bara allt helvete med att slåss mot den gigantiska strömmen av överpruducerad skit som får kontrakt nuförti'n.
Har tyvärr lämnat branschen nu, annars skulle jag försöka hjälpa er, men jag kanske kan ordna nån spelning iaf...
Jo vi ska försöka att inte låta som mustasch, dom är usla det håller jag med om. Däremot så missförstod du litegrann, eller så var det jag som inte tänkte mig för när jag skrev att det var inspelat live. Vad jag menar var att vi spelade in live i studion, sången lades däremot efteråt för vi hade för lite micar. Vi jobbar väl mest med att bli tightare och kunna spela live nån gång framöver. Typ ett miniset med 5 låtar eller nånting. Två av medlemmarna har spelat framför publik många gånger men varken jag, bassisten eller sångaren har framfört så mycket framför publik. Blir kul att se om det barkar live :gnissla

FreddaAbborre

Fina fisken
Gick med
29 Aug 2004
Hoj
Moto-Martin Z1 900, Z1 -74, Z1000 -78 to be superbike, VFR400 Repsol
Sweet låtar!
Lite lugnt för att tajma min musiksmak heltklockrent, men inte dumt alls.

Pippilåten rockar hårt fortfarande! Klockren humor på den!

Rikkard

drakkiR
Gick med
30 Jul 2005
Hoj
Sjösala Rotterdam
Det här lät ju riktig bra pöjkar.

Tycker dock att det ska va mer sång i Redneck blues. Det blir lite tomt innan refrängen.

Men va fan vet jag.

Annars var allt skitbra. Släng upp fler när du kan.

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...