Ska inte vara några problem men jag antar att jag måste höra med dom andra först iaf. Kan skicka låten över msn eller nånting sen nån dag.Chii skrev:Redneck blues, riktigt skön
Om jag får så sätter jag gärna in den i våran skidfilm som ska va klar i slutet av sessonge med lite credits til er, Filmen kommer ha white trash tema
honkiie skrev:Ska inte vara några problem men jag antar att jag måste höra med dom andra först iaf. Kan skicka låten över msn eller nånting sen nån dag.
stoffer skrev:Måste säga att jag blev positivt överraskad eftersom jag bara hört Pippi-covern
Jo vi ska försöka att inte låta som mustasch, dom är usla det håller jag med om. Däremot så missförstod du litegrann, eller så var det jag som inte tänkte mig för när jag skrev att det var inspelat live. Vad jag menar var att vi spelade in live i studion, sången lades däremot efteråt för vi hade för lite micar. Vi jobbar väl mest med att bli tightare och kunna spela live nån gång framöver. Typ ett miniset med 5 låtar eller nånting. Två av medlemmarna har spelat framför publik många gånger men varken jag, bassisten eller sångaren har framfört så mycket framför publik. Blir kul att se om det barkar livejesseboy skrev:Efter den där satans pippilångstrumpsvisan visste jag inte vad jag skulle tro, men nu ger jag er existensberättigande.
Med marginal.
EDIT: passa er för att låta för mkt som mustasch, de suger bäverpung. Ni kommer i närheten ibland, men klarar er galant AD/HD smyger sig på...
EDIT igen, sångarpajken kommer att äga i en studioinspelad demo om han låter så här lajv! Då är ni home free, sen kommer bara allt helvete med att slåss mot den gigantiska strömmen av överpruducerad skit som får kontrakt nuförti'n.
Har tyvärr lämnat branschen nu, annars skulle jag försöka hjälpa er, men jag kanske kan ordna nån spelning iaf...
FreddaAbborre skrev:Pippilåten rockar hårt fortfarande! Klockren humor på den!
honkiie skrev:
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |