TinaTjejen
long time, no see
ReDan skrev:Och jag trodde du redan hade grabb, Men ack så är du ute och "nätraggar" : )
Ja, nått så grymt vad jag ligger i hörrö
ReDan skrev:Och jag trodde du redan hade grabb, Men ack så är du ute och "nätraggar" : )
Banditen skrev:PSm ni ska försöka köra ifrån polisen,se till att ha gott om bensin i tanken
var väl medelålders..3 bilar o 3 mc poliser brakade upp på Sulas efter att jag stannat,dom måste haft lite att göra den dan,sista mc polisen kom ända från Enköping för att få vara med o jaga,han var skit sur för att det var över sen länge när han kom,tyckte jag skulle ligga på marken med handfängsel :kockoTomK skrev:Allra minst halvtank - vilket innebär tankstopp var 10:e mil (minst!)
Surt att behöva fängslas för skitsaker och pga överdrivna/felaktiga uppgifter och övernitiska tjänstenmän. Låt mig gissa att den förföljande polisen inte var alltför gammal ?
Affe_R1 skrev:Det är helt sjukt att polisen inte kan hålla sig till sanningen.
Om man nu har brutit mot lagen så kan dom väl hålla sig till den/dom
förseelser som verkligen hände och inte hitta på egna historier
I mitt fall så var det jag och en kompis som vittnade,
men ändå så var den adrenalinsprutande polisen mer trovärdig,
trots att det han sa inte ens är genomförbart.
Det begicks en massa fel av länsrätten när dom gav mig domen,
trots det så gick min överklagan till Hovrätten inte igenom.
Så nu tar Trafikjuristen det till Högsta domstolen utan extra kostnad
Jag har bara en sak att säga:
Förlita dig aldrig på att polisen är ärlig !!
Sorgligt, men tyvärr sant...
Skulle sagt åt honom att det finns riktiga bovar som mördar och våldtar kvar där ute! så stå inte här och spela allan din idiot, du betalar trots allt hans lönBanditen skrev:han var skit sur för att det var över sen länge när han kom,tyckte jag skulle ligga på marken med handfängsel :kocko
Näää det blir minst 20 mil, åtmionstone på kvartstonnarenTomK skrev:Allra minst halvtank - vilket innebär tankstopp var 10:e mil (minst!)
Banditen skrev:Skyldig 5 mån draget kort,(hann ändå med några hundra mil i sommar,samt 50 till nu i november) 2 mån tack vare värdelös advokat,inte ens polisen trodde jag skulle få sitta av tid!! nåja, fotboja 1 mån o 10 dar blir det verkliga resultatet,
Tappat tron på både poliser o rättvisa,"kört på gång o cykel väg" Var inte skyltat som det."Kört förbi hastighetmätande polis som stod mitt ute på vägen"Osynliga mannen då,jag såg han inte,o inte heller syntes han på filmen som den "jagande"civil polisen tog. osv osv massor av felaktigheter.men dessvärre lyssnas det alltid på poliser som står under ed o blåljuger.
Hur som helst polismannen på civil hojen är under utredning för tjänstefel,o eftersom han själv har filmat allt han gjort så ligger han rätt illa till.för mycket att gå in på här,men i korthet får dom inte förfölja utan mycket god orsak(brott som ger mer än böter typ)
Nåja,bara att ta nya tag till nästa sommar.
PSm ni ska försöka köra ifrån polisen,se till att ha gott om bensin i tanken
Mmh....Banditen skrev:PSm ni ska försöka köra ifrån polisen,se till att ha gott om bensin i tanken
Banditen skrev:Skyldig 5 mån draget kort,(hann ändå med några hundra mil i sommar,samt 50 till nu i november) 2 mån tack vare värdelös advokat,inte ens polisen trodde jag skulle få sitta av tid!! nåja, fotboja 1 mån o 10 dar blir det verkliga resultatet.
Det var Banditen..660 n orkar inte riktigt upp i dom hastigheterna.WestW skrev:Tack för att du förklarar hur det gick till. Alltid intressant att höra rätt sida av vad som skrivs i pressen.
Det är ju livsfarligt med poliser som gaddar ihop sig om en historia. Kan tänka mig att står en polis med laser och skjuter och man bestämmer sig för att fortsätta i samma fart man hade förbi, blir detta rubricerat som mordförsök. Polisen säger att dom var på väg att bli överkörda osv osv. Då ligger man riktigt pyrt till i rätten.
Åkte du Bandit eller 660? Var det en civil BMW?
Jodå..man får komma ut ur lägenheten för att träna tex.så vi ses nog,sist jag hade boja(lång historia), var jag väldigt vältränad o brun bränd,o det var bara en månadLotta skrev:Jahapp!!..... Då blir det ingen träning för dig på någon månad då...
Nya tag efter Jul....
Banditen skrev:Jodå..man får komma ut ur lägenheten för att träna tex.så vi ses nog,sist jag hade boja(lång historia), var jag väldigt vältränad o brun bränd,o det var bara en månad
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |