Någon bra verkstad i Uppsala

Esquina

HV71 Svenska mästare 2004!!!
Gick med
30 Jun 2003
Hoj
Ingen längre
Kamikaze kid skrev:
Oj då!

Denna vecka är Svärföräldrarna här och till helgen ska jag till Gotland och köra bana, men efter det så kan jag hjälpa dig om du inte fått liv i grejjorna!
Går den att köra alls?
Har annars en pickis att släpa hit den på!

Jorå den går igång, men du får springa som aldrig förr... men med startmotorn går den bara runt, runt och återigen runt.

M:et

#88 Supermoto
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2x Honda CRF 450
Esquina skrev:
Tja!

Ja all hjälp är för mig mer än guld värd!
Just nu står den bara där nere och gör ingen nytta alls. Den gick inte igenom besiktningen heller, inte för att den gick dåligt utan för att lyset lös dåligt på halvljus :4skrika

Nästa gång du ska besiktiga så kan jag rekomendera besiktningen i Södertälje, helsköna grabbar :tummenupp
Jag och Kreuger var där i lördags och besiktigade min pärla. Jag räknade kallt med att få ombesiktning på ljudet (Acra helsystem), blinkers och eventuellt på att en bult har gått av till tanken.
Döm om min förvåning när de istället går omkring och snackar banåkning, toppfart och bakhjulsåkning. Han kollade lite snabbt på de saker som har med säkerheten att göra, sen var det bra!
Precis som det ska va :tummenupp

Esquina

HV71 Svenska mästare 2004!!!
Gick med
30 Jun 2003
Hoj
Ingen längre
M:et skrev:
Nästa gång du ska besiktiga så kan jag rekomendera besiktningen i Södertälje, helsköna grabbar :tummenupp
Jag och Kreuger var där i lördags och besiktigade min pärla. Jag räknade kallt med att få ombesiktning på ljudet (Acra helsystem), blinkers och eventuellt på att en bult har gått av till tanken.
Döm om min förvåning när de istället går omkring och snackar banåkning, toppfart och bakhjulsåkning. Han kollade lite snabbt på de saker som har med säkerheten att göra, sen var det bra!
Precis som det ska va :tummenupp

Jaså... hehe. Ska komma ihåg det.

Kamikaze kid

Inget är omöjligt....
Gick med
16 May 2003
Hoj
En snabb en med en tjock gubbe i sadeln
Hmmm Södertälje!

Låter ju intressant med tanke på att det är lika mycket körförbud på min hoj som på den jävligtobesiktigadepickisen... :tummenupp

JoS

Uppsala RoadRunners
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CB1000RA -09, en grön fan - igen
Hur har det gått? Funkar hojen nu?

Nyheter
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...