Någon duktig tecknare som vill teckna en bild? Du får cash!:-)

Challe

Ny medlem
Gick med
19 Dec 2012
Jag undrar om någon ritar bilder med blyerts. Jag har ett foto på datan som jag skulle vilja ha tecknat på ett A4 papper.

Det är ett kort på brorsan och hans hoj som han nu sålt och skulle vilja skapa ett speciellt minne till han:-) Iden kom efter jag kolla tråden som DSL-FZR har.
Sen så är tidsaspekten max 1 månad då min bror fyller år och det är tänkt som en present:-)
Självklart betalar jag dig för din tid! Dock behöver jag veta ca vad det kan kosta.

Om du bor nära mig så är det ju en fördel då jag kan hämta den, litar inte direkt på posten att det kommer fram oskadat:P

Nån som är intresserad eller kan tipsa om någon kunnig? Personen som svarar får gärna linka nån referens, så man får en ide av hur personen tecknar:-)

Så är det någon som kan teckna typ som DSL-FZR här på forumet, tänker så det ser ut ungefär såhär. Detaljerna är ju extremt noggrant men bara så det liknar detta ungefär:

qmup.jpg

Jag lånar bilden lite, hoppas det är ok DSL-FZR?:-)

Skicka över bilden på brorsan ska jag se vad jag kan göra på kvällarna efter jobbet, gillar du det inte så hittar du säkert någon annan, tyvärr inga direkta referensbilder men gör det gärna gratis dock :) Bra träning och skissa är alltid kul!

Skicka över bilden på brorsan ska jag se vad jag kan göra på kvällarna efter jobbet, gillar du det inte så hittar du säkert någon annan, tyvärr inga direkta referensbilder men gör det gärna gratis dock :) Bra träning och skissa är alltid kul!

Okey:-) Jätte snällt av dig att hjälpa till:-) Klart att du ska ha nån sorts ersättning, du är ju snäll och hjälper mig. Kan du tänka dig att skicka den på posten eller så? Frågan är bara hur man emballerar den så det inte viks eller liknande. Jag tänkte köpa en ram till den sen, frågan är om jag ska skicka en ram till dig och sen så skickar du tillbaka hela paketet?

Jag bor ju ca 40 mil från stockholm så blir väl lite jobbigt att hämta den tyvärr:P

Okey:-) Jätte snällt av dig att hjälpa till:-) Klart att du ska ha nån sorts ersättning, du är ju snäll och hjälper mig. Kan du tänka dig att skicka den på posten eller så? Frågan är bara hur man emballerar den så det inte viks eller liknande. Jag tänkte köpa en ram till den sen, frågan är om jag ska skicka en ram till dig och sen så skickar du tillbaka hela paketet?

Jag bor ju ca 40 mil från stockholm så blir väl lite jobbigt att hämta den tyvärr:P

Rulla ihop och lägg i ett papprör?

Nyheter
Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...