Någon från gotland här?

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Tjolahopp! Jag är i visby och har ett par ärenden men stannar nog kvar ett par dagar känns det som. Finns det nå´n skön männskiska här som är bofast på ön? kanske en öl i helgen eller 14?

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
Woah, du lägger upp för smash! Prova knullkontakt.com :fakta :tungan

Jahapp! Kunde man ju ge sig jävelen på att någon av er skulle leta sig in i tråden...

Jag är INTE ute efter att ligga (om det inte handlar om en 46 kgs, blond historia med mjölkkörtlar å biljardkulleskinkor förstås men det är ont om dom på sh) undrar bara om det är någe drag nå´nstans så här års. Det verkade öde som i en madmaxfilm när Jag körde av båden.

Mcbudet

Legend
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
XT600E -95 ,KTM 450smr , Africa twin
kliv förbövelen inte ur bilen och lås dörrarna!

Jahapp! Kunde man ju ge sig jävelen på att någon av er skulle leta sig in i tråden...

Jag är INTE ute efter att ligga (om det inte handlar om en 46 kgs, blond historia med mjölkkörtlar å biljardkulleskinkor förstås men det är ont om dom på sh) undrar bara om det är någe drag nå´nstans så här års. Det verkade öde som i en madmaxfilm när Jag körde av båden.

ADA

ADA
Gick med
30 Oct 2005
Hoj
FireBlade 97 & YZ450F-03
Kolla med Fighter eller Tingen här på SH.Dom är bägge sköna snubbar som instruerar på Gotland Ring.Sök upp dom och Pma dom så lär du få svar.

Tingen

Fritt irrande i moderet speed
Gick med
10 Jan 2004
Hoj
ingen
Det skulle sitta fint....men jag är gräsänkling med två hundar och trettio (30) hästar att ta ansvar för så det få vara,men hoppas du får kul ändå,själv brukar jag faktist hellre gå ut så här års det är lite lugnare då liksom

hadet Tingen

Chirre

Gubbe
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Gubbkörd dussinhoj/Skrotad. Ny Crankshaftare 2011
Om du tyckte det var dött i Visby så skulle du se hur det är här på andra sidan ön, i Slite. Det enda jag ser när jag tittar ut är vatten och kalksten, ja och nån rauk oxå kanske.
I morgon ska jag in till Elgiganten i Visby, det är månadens höjdpunkt... då förstår du hur kul det är här.

edit: fast fördelen är att det tar knappt en kvart till Ringen

DollarKatten

www.bombrepa.se
Gick med
4 Feb 2006
Hoj
zx10r -04,KTM 625 SXC -05
Jag är från gotland och är "här" (på sh alltså) Men har dock precis flyttat till sthlm! Om du skall ut, skit i att gå ut i morgon, vänta tills lördag, då kan du om du har tur träffa lite trevligt folk! Det tar emot att rekomendera några ställen på gotland vintertid, men om jag måste så blir det väl munkkällaren eller hamnplan5. Där är det lite mer "nattklubbs" känsla, annars finns det ett par trevliga ställen att dricka öl på i anslutning till stora torget! Lycka till! :)

Adam

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
Om du tyckte det var dött i Visby så skulle du se hur det är här på andra sidan ön, i Slite. Det enda jag ser när jag tittar ut är vatten och kalksten, ja och nån rauk oxå kanske.
I morgon ska jag in till Elgiganten i Visby, det är månadens höjdpunkt... då förstår du hur kul det är här.

edit: fast fördelen är att det tar knappt en kvart till Ringen

Jevvlar! elgiganten! då blire att sätta på finnskorna! Peta på rauke och kolla om den rör på sig.

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Hoj
Tre hjuling och en rosa el fyrjuling från biltema
Va har dom fått en elgiganten på gotland fi fan tänk om det fanns för 10 årsen när man bodde där

nej fi fan först bygger dom en bana sen får dom elgiganten va kommer här näst

att dom sparkar ut hassela till Gotska sandön

mvh Micke fd klintehamn bo

Chirre

Gubbe
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Föfan, inte bara Elgiganten, här finns tom Byggmax nu.

Tingen

Fritt irrande i moderet speed
Gick med
10 Jan 2004
Hoj
ingen
Mc donken,Rusta,och till våren Claas Ohlsson...vad kommer här näst rulltrappor,trafikljus och MOTORVÄG kanske

Chirre

Gubbe
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Och ICA MAXI som bildar kö ut på Follingbovägen så snuten tvingas dirigera bilarna utanför.:yoparty

Hehe, ja är det trav ska man inte handla på Maxi. Ska man handla på Maxi får det inte vara trav.
Fattar inte hur de fått till det så illa.

ADA

ADA
Gick med
30 Oct 2005
Hoj
FireBlade 97 & YZ450F-03
Ja men det är ändå min favoritplats på Jorden!
Ska ner om ca 2 veckor och vinterfixa stugan, det blir så härligt att koppla av i höstvädret.

Nyheter
Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA

ULTIMATE tankskyddWunderlic...

Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...

Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC