NOMAD
Medlem
Hej, någon från Landskrona som vill ut o köra.Ser många nya hojåkare i stan,men har ändån ingen att åka med.PMa eller skriv i tråden
Last edited:
Kolla Lunda-tråden eller R.O.H.- och R.R.-forumen, det är i alla fall där jag brukar kolla efter folk...
Jag själv ska till Frankrike nu så jag har svårt att komma ut o köra men sen kan man ju hänga med på lite turer.
Bokat in SkåneVårenTuren?
Tänkte mig mer nån från stan som man kan åka med lite oftare
Häng med RoH på ett TT...det är väl bra o nära!? Tar väl typ 5min från LA eller nått.
Med Aprilian körde jag Landskrona - HBG inkl. tankstopp på 13 minuter när jag skulle första TT:t förra året - genom hela centrala Helsingborg också... Så fort får man bara köra på bana.
Nu skulle du inte ta det så bokstavligt!! Var menat som en referens att det ligger NÄRA!!
(Gick det bra igår?)
han heter holmaren, vi har varit ute o gasat hela danVem kör den svarta R6 06/07 i Landskrona,någon från sporthoj?
han heter holmaren, vi har varit ute o gasat hela dan
Jag har bara sett en svart R1 -07:a som en kille börnar runt på i en gul täckjacka. Trodde fan den var stulen först, tänkte att det väl inte finns en kotte som kör runt på en sån hoj utan vettiga skyddskläder i Sverige. Men ack så fel jag hade...
Varje gång jag såg honom hade han skinställ
Det kan ju vara så att den R6:an du såg inte var samma som R1:an jag såg...
Han brukar iaf köra på min gata (Hantverkargatan) upp och ner, fram och tillbaka som om det är hans enda nöje och med typ svarta jeans och en gul täckjacka, typ en sån som nattvandrarna har. Och så parkerar han alltid på trottoaren på nåt mindre väl valt ställe...
bara till o hänga på ska ut imonn + hela onsd nat rundan , sen efter sjöbo rakan,, bäddat för bus hela dauenJag vill hänga med!!!!
Varje gång jag såg honom hade han skinställ
bara till o hänga på ska ut imonn + hela onsd nat rundan , sen efter sjöbo rakan,, bäddat för bus hela dauen
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |