Någon från West Coast Xtreme här?

KrilleYZF R1

Urban Assault 2
Gick med
8 Jul 2003
Ort
Borås
Hoj
Benelli 900ss Tornado Tre
Tja. Vi va i Gbg och körde i söndags & träffa några gubbar som tipsa mig om sidan. Nån körde en GSXR 1000 :rock , nån hade R6a, vi hade en streetfighter :crash & R1, mm.. Har varit inne där men tyvärr inte hittat någon "knapp" för registrering. Hur skall man registrera sig & sedan kunna skriva i forumet??

Jag kan läsa men vill ju kunna skriva oxo. :hej
 

Bifogat

  • bild 001.jpg
    bild 001.jpg
    67.8 KB · Visningar: 639

Ghost

B.C.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Norrort
Hoj
Husa 501 -02, SD R -10
Registrerade: 07-08-2003 (taget från din profil...)

Och på vilket sätt är du inte registrerad???
Annars finns det en knapp längst upp på sidan som heter regisrera...


:hej
 

"Nels"

Z1000 till salu!
Gick med
19 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Z1000
Tja! Jag missade er med ca 2min ute på Arken och det ryktades att ni va duktiga så välkomna tebax kan ju va kul med lite mer gubbar nu i sommarvärmen!!
 

Petrus

Biker sedan 1998
Gick med
6 Mar 2003
Ort
GBG
Hoj
Suzuki Freewind 650 Scrambler
Konstigt, det ska väl finnas en "registrera dig"-knapp inne på forumet om jag inte minns helt fel...?
(På själva huvudsidan går det inte att regga sig, men det var inte det du menade va´?)
 

KrilleYZF R1

Urban Assault 2
Gick med
8 Jul 2003
Ort
Borås
Hoj
Benelli 900ss Tornado Tre
Tja! Det var trevligt att höra. Micke med Streetfighten är lite "galen" det är nog han det pratats om. Jag "försöker" bara "hänga på" :D men vi kommer!

D va riktigt kul att köra med Er och senast söndag är vi där igen!

Och jag har nu hittat "registrera"-knappen på WCX. -Tack :hej
 

Magnus

MG355
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
YZF250, GSXR750
Jag var med när din polare ägde på bakhjulet. Hoppas att ni kommer till Götet igen eller får vi åka till Borås.
 

KrilleYZF R1

Urban Assault 2
Gick med
8 Jul 2003
Ort
Borås
Hoj
Benelli 900ss Tornado Tre
Hehe, japp. Minns Magnus, d va du som körde med bruden bak va? En av dem..

Ja för fan vi kommer tillbax. Borås har iofs skit fint väder nu, men det kan snabbt ändras tyvärr har sett förut. :zpy

Men vad sägs om söndag, passar det de flesta? Då kanske vi kan stråla samman och leka lite på Älvsborsbron :D bland annat (så heter den va??)

Vi får väl börja med en fet pizza i magen så vi blir bättre förare.

Fast inte där på Vasagatan igen va? torra mackor .. :fakta
 

MrGooFy

Tebax
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Borås
Hoj
Is no more
Sorry att jag inte ringde dig Krille men jag hade tyvärr inte tid. Nu på sön så ska jag jobba så det skiter sig det med. :(

Men vi får ta en tur någon dag, Macho woman vill säkert hänge med också och låt dig inte luras av hennes hoj hon kör som en galning. Med det tempot som vi hade förra gången efter Dalsjöfors så hade hon nästan hängt av oss. :D
 

KrilleYZF R1

Urban Assault 2
Gick med
8 Jul 2003
Ort
Borås
Hoj
Benelli 900ss Tornado Tre
McGoofy---> Jaså, jag som tyckte att du körde som en "dåre" mot drared? :crash Jag hade faktiskt inte ens intresse att FÖRSÖKA hänga på.. :squid säger du att d finns en tjej som kör ifrån dig och din körstil lätt??
Coola brudar! Fler såna! Finns det nåt grymmare än en brud som piskar en i hoj-åkning?? Ha ha! Fy fan vad häftigt. RESPEKT! :fakta


Blondie__>japp! skriver ett inlägg senare i veckan senast vilken tid "boråsdårarna" anländer till Götet på söndag :D

Hoppas att vi kan va RIKTIGT många och "äga" på älvsborsbron med tan- och hjälmkamera! :D ha ha ha! fy fan vad coolt. så måste vi få polis-häng oxo. PÅ film alltså.

D va nära att ja sket på mig i söndags förresten. Magnus vet. Mellan centralen och Järntorget går en trefilig väg med hundra rödljus. Jag kom på bakhjulet och panikbromsa för det röda ljuset. När vi hade stannat, kom Micke upp jäte och sade: -Ööh, kolla där! Och i parken till höger stod POLISEN! då var jag inte kaxig! tänk om hgan polisen hade sprungit fram till mig och tagit tag i armen på mig och sagt:

Ööh, ungjävel, fan sysslar du med?!
HIT MED KÖRKORTET!

HA HA HA! :tummenupp

-finns d nåt pinsammare sätt att bli av med kortet på??

Fy fan vad rödd jag blev :squid
 

KrilleYZF R1

Urban Assault 2
Gick med
8 Jul 2003
Ort
Borås
Hoj
Benelli 900ss Tornado Tre
Blondie: Hade pratat med gubbarna i söndags om att styra upp med kamera. Kolla på WCX om detta kunde ordnas är du snäll, det nämndes att det satt lite gubbar på lite kameror som vi kunde använda! :bow

För vi måste avsluta vårt FETA söndagsåk med film på ARKEN! :D

Som jag sade till Micke.."-vi MÅSTE filma dig innan du dör!"

Annars får vi väl styra upp med en gammal videokamera här..

Vore bra att ha allt färdigt innan vi kommer! :rock
 

KrilleYZF R1

Urban Assault 2
Gick med
8 Jul 2003
Ort
Borås
Hoj
Benelli 900ss Tornado Tre
fan vad jag skriver nu. he he! körde på RV 40 (den mellan Gbg och Borås för dem som inte vet) igår i vita knä-shorts och blå t.shirt och hjälm naturligtvis. vid "bron i glas" i Pulsenhuset. Jag kör om tre fyra bilar på bakhjulet, t-shirten fladdrade uppe vid nacken, och vad händer?! jAG MÖTER EN POLISBIL :( Jag vet inte vad han såg eller hann eller INTE han se, men bara några minuter efter passerade en polare med bil där jag hade kört och såg VÄRSTA pådraget med poliser yrandes & springandes runt på motorvägen, en polis hade tagit av sig sin keps & dängt den i backen (satans jävla skit typ") polaren hade skitit ner sig & ringt mej med en gång då han visste att jag låg ett par minuter före!
Ha ha ha! :D :D SNUTEN suger! Men jag va inte så kaxig just då!

Jag var så icke-kaxig att jag inte våga ta ut cykeln på hela dagen idag! Fy fan vad ni hade skrattat om ni sett detta! :fakta
 

MrGooFy

Tebax
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Borås
Hoj
Is no more
KrilleYZF R1 skrev:
McGoofy---> Jaså, jag som tyckte att du körde som en "dåre" mot drared? :crash Jag hade faktiskt inte ens intresse att FÖRSÖKA hänga på.. :squid säger du att d finns en tjej som kör ifrån dig och din körstil lätt??
Coola brudar! Fler såna! Finns det nåt grymmare än en brud som piskar en i hoj-åkning?? Ha ha! Fy fan vad häftigt. RESPEKT! :fakta



Nja hon hänger inte av oss i den farten vi har på rakorna (hon kör en Suzuki 400), men när det börjar svänga så hänger hon på riktigt bra.
 

Fredrick

2-t ÄR livet!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hedemora
Hoj
Aprilia AF-1 125 Sintenesi Replica -89, Yamaha YZ 125 -01
Hur gammal är du Krille? På med stället..
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top