Någon från West Coast Xtreme här?

MrGooFy

Tebax
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Borås
Hoj
Is no more
KrilleYZF R1 skrev:
fan vad jag skriver nu. he he! körde på RV 40 (den mellan Gbg och Borås för dem som inte vet) igår i vita knä-shorts och blå t.shirt och hjälm naturligtvis. vid "bron i glas" i Pulsenhuset. Jag kör om tre fyra bilar på bakhjulet, t-shirten fladdrade uppe vid nacken, och vad händer?! jAG MÖTER EN POLISBIL :( Jag vet inte vad han såg eller hann eller INTE han se, men bara några minuter efter passerade en polare med bil där jag hade kört och såg VÄRSTA pådraget med poliser yrandes & springandes runt på motorvägen, en polis hade tagit av sig sin keps & dängt den i backen (satans jävla skit typ") polaren hade skitit ner sig & ringt mej med en gång då han visste att jag låg ett par minuter före!
Ha ha ha! :D :D SNUTEN suger! Men jag va inte så kaxig just då!

Jag var så icke-kaxig att jag inte våga ta ut cykeln på hela dagen idag! Fy fan vad ni hade skrattat om ni sett detta! :fakta

Och du tycker att jag kör som en galning? :skrämd
 

KrilleYZF R1

Urban Assault 2
Gick med
8 Jul 2003
Ort
Borås
Hoj
Benelli 900ss Tornado Tre
Då var man hemkommen & välbehållen från Götet! Tack allihop för en askul kvällskörning :bow Men d suger RIKTIGT fett att åka med brud :zpy kan inte göra nånting innan man får en smäll i bakhuvet :fakta
Men d blir andra bullar på söndag!

Fan, vi blev riktgt många idag! Och fler skall vi bli på söndag!!


Det pratades om kl 1200, vi försöker komma då, annars så fort som möjligt efter det! :squid
 

KrilleYZF R1

Urban Assault 2
Gick med
8 Jul 2003
Ort
Borås
Hoj
Benelli 900ss Tornado Tre
grr..funkar inte komma in på WCX nu ikväll. Serverfel??

Nån annan som har samma problem, eller har ja en dålig lina bara.. "Sidan kan inte visas"


-hmm
 

Tommy

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
GBG
Hoj
KTM660
Det är säkert något strul med servern (som vanligt).
Kul att träffas föresten.
Vi ses säkert igen.
 

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Tidaholm
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
KrilleYZF R1 skrev:
fan vad jag skriver nu. he he! körde på RV 40 (den mellan Gbg och Borås för dem som inte vet) igår i vita knä-shorts och blå t.shirt och hjälm naturligtvis. vid "bron i glas" i Pulsenhuset. Jag kör om tre fyra bilar på bakhjulet, t-shirten fladdrade uppe vid nacken, och vad händer?! jAG MÖTER EN POLISBIL :( Jag vet inte vad han såg eller hann eller INTE han se, men bara några minuter efter passerade en polare med bil där jag hade kört och såg VÄRSTA pådraget med poliser yrandes & springandes runt på motorvägen, en polis hade tagit av sig sin keps & dängt den i backen (satans jävla skit typ") polaren hade skitit ner sig & ringt mej med en gång då han visste att jag låg ett par minuter före!
Ha ha ha! :D :D SNUTEN suger! Men jag va inte så kaxig just då!

Jag var så icke-kaxig att jag inte våga ta ut cykeln på hela dagen idag! Fy fan vad ni hade skrattat om ni sett detta! :fakta

Snälla, säg att du flame-baitar...
 

Don Quixote

Nordic BoTT 2010
Gick med
15 Mar 2003
Ort
GBG
Hoj
Ducati 1098, BadAss-chopper & ZX636R -02
Naer man skriver natt helt ovanligt korkat med avsikt att reta upp folk eller fiska efter massa kommentarer.
 

KrilleYZF R1

Urban Assault 2
Gick med
8 Jul 2003
Ort
Borås
Hoj
Benelli 900ss Tornado Tre
nä, skrämmande för vissa kanske men sant. Jag försöker inte reta upp någon eller samla kommentarer.

Kanske jävligt farligt d där, men FAN VAD KUL JAG HAR :crash
 

KrilleYZF R1

Urban Assault 2
Gick med
8 Jul 2003
Ort
Borås
Hoj
Benelli 900ss Tornado Tre
nä, skrämmande för vissa kanske men sant. Jag försöker inte reta upp någon eller samla kommentarer.

Kanske grymt farligt d där, men FAN VAD KUL JAG HAR :crash



Vissa flyger helikopter, vissa hoppar bungyjump, vissa har en del för oss andra "skeva" sexuella drömmar, & en del använder droger för att få sin kick.
Jag kör hoj. D min grej. Måste jag stenas för det?
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top