Någon i Gävleborg som saknar en Mille?

Status
Ej öppen för fler svar.

WestW

.
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
.......
Är den inte stulen är det inga problem. Jag tycker det är bra om folk håller koll.
Skulle inte ha något emot om någon ställer frågor till mig om jag säljer något "misstänkt" billigt. Är allt ärligt har man en bra förklaring till det låga priset osv.

Chii

Med begynnande auktoritetsproblem
Gick med
14 Dec 2004
Hoj
Sååld
du tror inte han skulle hålla sig till hard cash om den var stulen istället för att vilja byta mot en bil :kocko .

Jävlit lågt och börja hänga ut honom som tjuv innan ni vet :fatta!

WestW

.
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
.......
maxximus skrev:
Sen när e mc-stölder ett prioriterat område för snuten btw??

Är det folk som ringer och tjatar att dom ska kolla upp saker så kanske blir dom tvugna att göra något. Tjat hjälper faktiskt ibland.

Skulle det visa sig att dom fått bra tips som inte kollas upp kan dom få fan för det senare. Det ska ju vara seriösa grejer och inte en massa blaj för då skiter dom i allt sen.

Maffan

WILD CHIPS
Gick med
22 Oct 2004
Hoj
Ingoberra skrev:
Jag vet en som vart av med sin mille för 3-4 år sedan. Den stals i Älvkarleby tror jag. Kanske den som stått och kallnat ett par år.

OK, först undrar jag hur en 03:a kan bli stulen innan den tillverkats?? Sen kan jag MED GLÄDJE berätta för tvivlarna att den kollades upp på ALLA sätt och vis,, ink polis, och den var grön.. så nu är jag och T509 ägare av en fullt körduglig och asfet RSV MILLE 03.. :hihi

Hämtade den inatt... :tummenupp :tummenupp

WestW

.
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
.......
Maffan skrev:
OK, först undrar jag hur en 03:a kan bli stulen innan den tillverkats?? Sen kan jag MED GLÄDJE berätta för tvivlarna att den kollades upp på ALLA sätt och vis,, ink polis, och den var grön.. så nu är jag och T509 ägare av en fullt körduglig och asfet RSV MILLE 03.. :hihi

Grattis :tummenupp
Jag anade att det osade uggla om denna annons med har inga problem med att erkänna att det var fel. Hellre det än att en tjuv får kränga stöldgods i lung och ro.

wonderwizard

Tjuvjägare
Gick med
29 Oct 2003
Hoj
R1 2016
Maffan skrev:

Grattis :tummenupp Då stänger jag denna tråden så vi slipper mer löst snack

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati