Någon i Hallands trakten som är sugen på lite meck för en liten peng?

madden

Ny medlem
Gick med
22 Mar 2008
Hoj
ingen
Nu har jag problem med min Tm 125 motard antar jag! förra ägaren misstänker att veven håller på att lägga ner och att det ev. måste kollas till i växellådan också för att vara på den säkra sidan!

har även märkt att det börjar hända underliga saker med den..

jag söker alltså lite kunnig arbetskraft runt halland / småland.
får gärna bo runt halmstad eller runt ljungby osv så det inte blir för långt att köra!

finns det någon som har lust att lägga nån/några timmar på detta o tjäna en slant så anmäl er här =)

det är ingen tidspress heller.. ett datum som passar så kan det kanske ordnas:yoparty

-WANTED-

Gick med
10 Apr 2007
Hoj
R1, crf 450
Kevamotor i Hässleholm är riktgit duktiga. Men det ligger långt bort och är rätt dyra med. Men smakar det så kostar det.

madden

Ny medlem
Gick med
22 Mar 2008
Hoj
ingen
Kevamotor i Hässleholm är riktgit duktiga. Men det ligger långt bort och är rätt dyra med. Men smakar det så kostar det.

hmm okej. det får väl ev bli dem som får ta sig en titt. Har du någon aning på hur mycket de tar betalt?! vi säger att de ska kolla växellådan o veven.. hur mycket kommer det kosta på ett ungefär?!

-WANTED-

Gick med
10 Apr 2007
Hoj
R1, crf 450
hmm okej. det får väl ev bli dem som får ta sig en titt. Har du någon aning på hur mycket de tar betalt?! vi säger att de ska kolla växellådan o veven.. hur mycket kommer det kosta på ett ungefär?!

När jag renoverade GG:n med nya ramlager, vevlager (och vevstake), nicasilbehandlig i cylinder och ny kolv så fick jag betala 10010kr... OPch då fick jag 30 procent på några grejor... (Allt detta är jobb och material)

madden

Ny medlem
Gick med
22 Mar 2008
Hoj
ingen
När jag renoverade GG:n med nya ramlager, vevlager (och vevstake), nicasilbehandlig i cylinder och ny kolv så fick jag betala 10010kr... OPch då fick jag 30 procent på några grejor... (Allt detta är jobb och material)

oh herrejävlar:hihi fan heller att jag payar så mycket:va jag skulle kunna tänka mig att ge ca. 300kr/timmen i lön till den som gör det ;)

så ni som tvekar! ca 300kr/timmen! :D

Kiel

Sporthojsnörd
Gick med
11 Jan 2006
Hoj
GSXR 1000, Husky TC610
oh herrejävlar:hihi fan heller att jag payar så mycket:va jag skulle kunna tänka mig att ge ca. 300kr/timmen i lön till den som gör det ;)

så ni som tvekar! ca 300kr/timmen! :D

om du skall ha ny vev och alla lager+ lite växellådsgrejor så kommer du nästan upp i den summan med 300kr / h ändå

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept