Nisse Järnet
pschyy =D
Haha man får inte vara dum
Axl45: Vet inte och vill inte räkna
Ric: Tror bilen gick som den skulle, dock är kylaren i minsta laget så det är precis att den lyckas hålla nere tempen. Blir sjukt varmt under huven efter några repor! Vet inte om det påverkar så mkt dock? Vi körde betydligt mer än vad som syns på filmen
Problemet är ju också min utväxling, ny låda är på G så vi får köra om i vår! Nu går den ca 250 mätarfart på varvstoppet (som jag slår i varje repa haha)
"Visste" att jag skulle åka på däng av gixxern, men trodde ändå det skulle gå lite bättre mot R6an! Den gick fint!
Ska förhoppningsvis även testa mot en original R6 -00 i helgen, så får vi se hur stor skillnaden är.
Körde mot Jörgens balla HD igår, den filmen kommer upp under eftermiddagen
Sunkan och oljekyld: Tack för en kul kväll! Saknade ni några klipp? Tog dom med bäst skärpa och med lite variation
Beware särskrivare!Så upp med fler filmer!! kan inte få för mycke. Speciellt när tunga gynekelogsoffor få rå pisk,och bli total förnedrande he he
Nu finns racet mot HDn uppe!
http://sporthoj.years2.com/bmvvshd.wmv
Tack för jobbet du och tjejen lade ned på filmen. Inte kul att se sig själv sladda bort sig på ettan, men jag får skylla på kylan. Skulle vara nice att få åka med en repa i din bil ngn gång. Jag har bara åkt v8 i den där effektklassen. Din kärra verkar ju ngt ettrigare!
Det här skulle kunna bli en kul tradition mellan SH och Zatzy. Små dueller utan publik på säkra ställen som filmas från bilen
Kanske 5 evenemang med SH vz Zz (Eller vad skall man ha för kort bokstavskombination för www.zatzy.com ??) som man kan köra under nästa sommar.Det här skulle kunna bli en kul tradition mellan SH och Zatzy. Små dueller utan publik på säkra ställen som filmas från bilen
Ser jävligt bra ut. Synd på mörker och kyla =(Nu finns racet mot HDn uppe!
http://sporthoj.years2.com/bmvvshd.wmv
Kanske 5 evenemang med SH vz Zz (Eller vad skall man ha för kort bokstavskombination för www.zatzy.com ??) som man kan köra under nästa sommar.
Gärna dagtid/kvällstid med gott ljus. Det finns flertal bra ställen att hålla till på.
Man kanske till och med kan fixa fram en laglig raka. Tänker på Lunda/Tierp...
Ser jävligt bra ut. Synd på mörker och kyla =(
Jörgen: Hojen låter bra ballt!
Lagligt vore ju roligast, men i brist på en strip i Sthlm (som jag har väntat på i 22 år) kan man ju köra såhär. Det är ju så lätt att fixa iom att man kan filma från bilen eller från en vägslänt vid stående start. Vet fler än dom som ska köra om vart det är så tappar man snart kontrollen, publiken drar dit polisen osv. Men visst, en strip i Stockholm innan jag dör vore ju en dröm.
Men det har jag slutat tro på.
Ja, jag har gjort filmer med Nisses beemer förut och då tyckte man att den lät coolt. Ingenting med hur den låter nu HAHA!Tack! Ja det var fin sexasång i Nisses kruppstål också kan jag säga! Det här är första gången jag ser en film på min hoj där man inte hör HD:n över allt annat hela tiden, Bayerishen skränade rätt bra den med!
Det var nog första gången jag kört 240 på en sportster
Visserligen är Sthlm ett stort mörker.
Tack! Ja det var fin sex i Nisses stål också kan jag säga!
Det var nog första gången
Kommer inte ihåg exakt, men dom gånger jag startar på 3an så var det 100 har jag för mig, och på 4an runt 140. 5an bör varit runt 170 kanskeTack för filmen! H-D:n går ju riktigt bra. Avsaknaden av kåpa märks dock tydligt i högre farter, men det var ju väntat.
Nisse: Du körde tre race mot R6:an på filmen. Vilka hastigheter startade ni från då? Bara så att man kan jämföra mot H-D:n.
Tack för jobbet du och tjejen lade ned på filmen. Inte kul att se sig själv sladda bort sig på ettan, men jag får skylla på kylan. Skulle vara nice att få åka med en repa i din bil ngn gång. Jag har bara åkt v8 i den där effektklassen. Din kärra verkar ju ngt ettrigare!
Det här skulle kunna bli en kul tradition mellan SH och Zatzy. Små dueller utan publik på säkra ställen som filmas från bilen
Skulle vara grymt kul om de båda fortåkar kulturerna kunde träffas och riktigt reta upp alla svenssons
Tack för filmen! H-D:n går ju riktigt bra. Avsaknaden av kåpa märks dock tydligt i högre farter, men det var ju väntat.
Det såg ut som att du fick hålla i dig en del för att inte blåsa bort. 240 helt öppet ÄR inte kul... t.o.m. jag vet det =)
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|