Någon mer som fått samtal från World Classic Bike i Bromma?

K B

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2008
Hoj
CBR900RR -92, CBR 900RR -92 Turbo, K5 Turbo, 7/11 Turbo, CBR1000RR SC59
Fick ett samtal igår kväll om att de skulle sälja "exklusiva" tröjor till folk som körde gsx-r, och som jag fattade det gamla gixxers.

Om man köpte hoodie tröjan så skulle man även få med en till tröja (kom inte ihåg vilken typ), men det skulle vara samma tryck iallafall, för 1200 spänn. Jag fattade direkt att det egentligen är vad båda tröjorna kostar men det ska ju alltid låta bra när man lägger fram det :D
Tröjorna kunde man få hemskickade så man fick prova, men annars var det bara att skicka tillbaka. Så tackade ja, så man får se hur "exklusiva" de här verkligen är och ifall det är värt att behålla :hihi

Men som sagt, någon mer som blivit kontakade?

Haakan

Hellre liten o rapp än stor o slapp ....
Gick med
8 Aug 2003
Hoj
Utan stödhjul
För någon vecka sedan så ville dom sälja nån form av glas med gsxr loga på ,
vet inte vad dom kostade , avslutade samtalet innan han sa priset
/Håkan

rollex

Guest
Dom ringde mig ca 5 år sen... köpte 2 busa-tröjor, med den stora busa symbolen i ryggen, och med suzuki-racing text. - Efter allt tvättande genom åren måste jag säga, att det är kvalitets tröjor. Lite dyra men.... allt kostar

K B

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2008
Hoj
CBR900RR -92, CBR 900RR -92 Turbo, K5 Turbo, 7/11 Turbo, CBR1000RR SC59
Fick tröjorna idag. Själva tyget känns som riktiga turktröjor och trycket var inget vidare... Det var som jag hade förväntat mig, bara att skicka tillbaka och trycka egna istället :D

serenada

käbbel
Gick med
6 May 2010
Hoj
babsan <3
har fått ett sådant samtal med, jag undrade mest hur fan han visste att jag ägde en gixxer...

Grekooz

Ny medlem
Gick med
11 Feb 2013
Hoj
gsxr k6
Fick samma samtal förra veckan, dock Kawasaki tryck på. Fick dem igår och tröjorna såg riktigt fina ut faktiskt. Men skickade tillbaka idag pga priset..

engström1

Autosolemio
Gick med
16 Sep 2010
Hoj
Zündapp Bella R154-58,R205-62,CB500-71,CB500-72,XL650V-87/05,El-Minimoto. Sålda RS125, 2*XC125, 2*XL125S, SCV100, CB400N, RD350LC, XV535, TT600, XJ600S, 2*XL600V, VL1700, CBR600,RG125F-92,SS City Hopper 70cc
För 1200:- sek får man ju en hel fabrik i Dinglabärs, ursäkta, Bangladesh. :rolleyes:
Förutsatt då att den inte rasar innan man fått sina oodis. :gnissla

Kontentan, kör i stället för att köpa.......Skit......

:hej

/e

N1lssoN

Ny medlem
Gick med
9 May 2013
Hoj
Ktm 990 superduke -11, gsx 1100 (1230)
inte jag, men farsan köpte sådana tröjor när han hade sin 1100 R, rätt sjyssta tycker jag:tummenupp
då va de iaf kvalitets tröjor, ser nya ut än idag o dom är använda!:)

Nord_K6_1000R

Sporthojsnörd
Gick med
19 Nov 2011
Hoj
2021 Aprilia RSV4 Factory
När dom kontaktade mej för ca 1 år sen hade dom inte ens tröjor att visa upp, men tror priset var 13-1400 för en hoodie samt en vanlig långärmad ''på köpet''
Hade ju faktiskt viljat haft en snygg gixxerhoodie men när dom inte ens hade tröjorna tillverkade än så kändes det liiite oseriöst, åsså priset!! Fan va soppa man kan gasahelvete för 1300 spänn:D

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Hoj
monark
Finns motsvarande skit till folk med ovanliga bilmodeller oxå, någon gör affär i att tilltala fanatiska ägare.

Nyheter
EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM