Någon som är sugen på Triumph Sprint RS ?

mali78

Ny medlem
Gick med
23 May 2004
Hoj
Kawasaki Er6-n
Jag har belutat mig för att sälja min pärla...
Är det möjligtvis nån som är intresserad eller känner nån så PM:a gärna mig! :tummenupp

Det är en -02 uttagen -03. Garanti kvar till mars 2005. Kanonskick och med mjuka packväskor som tillbehör. Ca 900 mil på mätaren!

Se länk på till annons på Blocket:

http://www2.blocket.se/view/3388253.htm?caller=usl_s&l=0&c=1&city=0

Bifogat

• sprintrs.JPG
    sprintrs.JPG
    66.6 KB · Visningar: 43

JoS

Uppsala RoadRunners
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CB1000RA -09, en grön fan - igen
Sälja ReDan? :)tungan)

Vad blir det för objekt istället?

Henkka

Med fingrarna djupt i syltburken
Gick med
18 Jan 2004
Hoj
suzuki + ktm
OT, men iallafall...

Hur är den där 955 motorn? Hur är moderna Triumph överhuvudtaget..? Försäkring i Uppsala? mm

Anledningen att jag frågar är att jag såg att -97, -98 :as modeler (S3 mm) börjar komma ner i ett pris som passar min budget utan att ruinera mig på försäkringen.. :)

ReDan

∑√ I L
Gick med
14 Jul 2003
Hoj
650Xmoto och ZX9R

mali78

Ny medlem
Gick med
23 May 2004
Hoj
Kawasaki Er6-n
Helnöjd med motorn! Växellådan är lite "klonkande" och kanske inte samma precision som japanska hojar. Totalintrycket är mycket positivt. Försäkringen ligger på ca 8500 helår med IF märkesförsäkring. Helt ok med tanke på prestandan på hojen!

Henkka skrev:
OT, men iallafall...

Hur är den där 955 motorn? Hur är moderna Triumph överhuvudtaget..? Försäkring i Uppsala? mm

Anledningen att jag frågar är att jag såg att -97, -98 :as modeler (S3 mm) börjar komma ner i ett pris som passar min budget utan att ruinera mig på försäkringen.. :)

mali78

Ny medlem
Gick med
23 May 2004
Hoj
Kawasaki Er6-n
Det blir nån slags "offroad"... Har behov att kuna ta mig fram på lite fler vägar!
Transalpen är ett hett alternativ!

JoS skrev:
Sälja ReDan? :)tungan)

Vad blir det för objekt istället?

JoS

Uppsala RoadRunners
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CB1000RA -09, en grön fan - igen
mali78 skrev:
Det blir nån slags "offroad"... Har behov att kuna ta mig fram på lite fler vägar!
Transalpen är ett hett alternativ!
Du är inte sugen på en Tiger? :)

Henkka

Gick med
18 Jan 2004
Hoj
suzuki + ktm
mali78 skrev:
Helnöjd med motorn! Växellådan är lite "klonkande" och kanske inte samma precision som japanska hojar. Totalintrycket är mycket positivt. Försäkringen ligger på ca 8500 helår med IF märkesförsäkring. Helt ok med tanke på prestandan på hojen!

8500kr helår, är det helförsäkring då? Vad skulle du annars betala för trafik och stöld bara? Fast med IF så får du väl inte köra på Rörken? :(

Blir bara mer och mer sugen på en Triumph speed3a :banana

mali78

Ny medlem
Gick med
23 May 2004
Hoj
Kawasaki Er6-n
Stämmer med 8500 kr/helår. Alternativet med trafik och stöld har jag inte kollat.

Jorå! De har accepterat körning på Rörken hela 2004! Hoppas att det blir lika nästa år. Trycker bara tillräckligt många på hos If så ordnar det sig nog till nästa år igen.

Nog är en Speed Tripple kul, men det är ju rätt härligt med en kåpa där fram också (som på min RS :tummenupp) :squid

Henkka skrev:
8500kr helår, är det helförsäkring då? Vad skulle du annars betala för trafik och stöld bara? Fast med IF så får du väl inte köra på Rörken? :(

Blir bara mer och mer sugen på en Triumph speed3a :banana

Henkka

Gick med
18 Jan 2004
Hoj
suzuki + ktm
mali78 skrev:
Stämmer med 8500 kr/helår. Alternativet med trafik och stöld har jag inte kollat.

Jorå! De har accepterat körning på Rörken hela 2004! Hoppas att det blir lika nästa år. Trycker bara tillräckligt många på hos If så ordnar det sig nog till nästa år igen.

Nog är en Speed Tripple kul, men det är ju rätt härligt med en kåpa där fram också (som på min RS :tummenupp) :squid

Åh fan, så du fick köra på rörken, trodde det var tvärstopp med IF. Ska ringa och ta ett snack med lite olika försäkringsbolag.

Visst är det skönt med kåpor (säger jag som aldrig har haft en kåpa :gnissla ), men dessa kåpor verkar gör att hojen går på 10-15lök till. Dessutom är snittet bra jävla snyggt på S3an.. men men, får ta en sväng in på blocket och kolla upp Sprint RS också. :)

URRJocke

Ny medlem
Gick med
8 Jul 2003
Hoj
GSXR K7, Retta -00 & WR450F -05
Det är en GULD hoj!!! Har haft min den här året och jag är precis hur nöjd som helst!

Fungerar kanon på bana, vid rakfram race, på lång tur, gumman sitter kanon på den. Vet inte om jag kan klaga på någonting egentligen. Nej, kan faktiskt inte komma på något.

Så det är bara att handla!
:) Jocke
PS Har en exakt likadan -02 uttagen -03 svart MMmmmmm DS
PS2 Säg till om du vill sälja packväskorna DS

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati