Någon som använder Forex Bank här?

renkött

Gudomlig sporthojare
Gick med
17 Apr 2011
Blev intresserad. 2,55% ränta på lönekontot (mot 0% hos LF) och gratis visa kort.

LF har iofs också ett gratis Mastercard men man får betala för det andra kortet (behöver 2 kort).

Blir ju lite pengar av det i vart fall. Någon med erfarenhet av Forex Bank?

Jag ogillar Forex bank därför att de snarare aktivt jobbar för penningtvätt än mot detta fenomen. Ägaren har kopplats ihop med maffians bankir (Torgny Jönsson) mfl....

Då är LF som ägs av kunderna och inte vinner varken bonusligan eller kriminalitetsindex trevligare även om man får avstå någon krona i ränta på lönekontot.

blåser liv i denna gamla tråd.

någon som bytt till Forex bank från någon annan bank?
sitter och velar om jag ska byta till Forex, har Handelsbanken idag. ingen ränta på lönekontot och 250:- per år på visa kortet. Forex har ju ränta på lönekontot och fritt Visa kort.

är det värt besväret att byta? sparar ju minst 250 kr/år...

Jag beslöt mig för att det etiska ställningstagandet var såpass viktigt att jag lät bli dem.
Fast det tog emot att slänga ansökningspappren ;).

Vad jag har förstått så ska ICA-banken ha rätt bra räntor och fördelar, kolla det innan du överväger något som är en totalkorrupt organisation.

Nån som vet något om forex internet bank och eventuella app?

Etik har jag ingen så de e inget motiv att inte bytta

Jag har forex. Fått tredje omgången pinkod till internetbanken nu men det går fortfarande inte att logga in och starta upp internetbanken..

Själv skulle jag inte kolla in vad det kostar med diverse kort, kör helt på betal/kreditkort och betalar när räkningen kommer, den blygsamma årsavgiften som möjligtvis finns äts upp ganska snabbt av den bonus man får.
Idag har jag något sorts guldkort på Danske Bank men funderar på att byta till Everydaycard då deras bonussystem skulle göra en hel del på årsförbrukningen.

Sen vill jag helst inte använda ett kort i butiker och liknande som är knutet till lönekontot.

Nyheter
Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Sveriges vägar i allt bättre skick