Dennis65 skrev:2189087Hejsan ! jag undrar om någon behöver hjälp på banorna i sommar ?
Jag är en gamal RR-åkare och har jobbat som mc-mek m.m.
Dennis.
Yamaha_Tobbe skrev:2189103nej men jag behöver min koppling fixad och förgasaren synkroniserad, kan kakla ditt kök/badrum/hallgolv i gengäld
Yamaha_Tobbe skrev:2189103nej men jag behöver min koppling fixad och förgasaren synkroniserad, kan kakla ditt kök/badrum/hallgolv i gengäld
Dennis65 skrev:2189121Fan vilken otur att jag själv har jobbat i många år som kakelsättare
Yamaha_Tobbe skrev:2189132men va fan.. aja jag får går väl ut till garaget o försöker igen då. enda haken är att när jag brukar försöka fixa hojen så är det alltid nåt annat som går sönder
Yamaha_Tobbe skrev:2189132men va fan.. aja jag får går väl ut till garaget o försöker igen då. enda haken är att när jag brukar försöka fixa hojen så är det alltid nåt annat som går sönder
Så om du försöker fixa kopplingen så går ditt kylskåp och rakar sig?Yamaha_Tobbe skrev:2189132enda haken är att när jag brukar försöka fixa hojen så är det alltid nåt annat som går sönder
Dennis65 skrev:2189248Det är ju inga svåra fel du har. När ska du tävla nästa gång och var?
Om du inte får ordning på det så kan vi ses där så hjälper jag dig.
Du finns i Sthlm va?
Jag lite norr om Gbg.
Esquire skrev:2189253Så om du försöker fixa kopplingen så går ditt kylskåp och rakar sig?
Yamaha_Tobbe skrev:2189259nej nej du missuppfattade, jag tävlar inte. jag försöker bara få ordning på hojen så jag kan börja köra framåt överhuvudtaget, det är fjädringsmekanismen och något slags lager där som verkar trasigt men jag får inte loss skiten för dom två skruvarna som håller fast mekanismen i kåpan vägrar släppa.. snart gängpaj
nu hänger jag inte riktigt med. mitt kylskåp har ingen skäggväxt vad jag har sett iaf
Yamaha_Tobbe skrev:2189259nej nej du missuppfattade, jag tävlar inte. jag försöker bara få ordning på hojen så jag kan börja köra framåt överhuvudtaget, det är fjädringsmekanismen och något slags lager där som verkar trasigt men jag får inte loss skiten för dom två skruvarna som håller fast mekanismen i kåpan vägrar släppa.. snart gängpaj
nu hänger jag inte riktigt med. mitt kylskåp har ingen skäggväxt vad jag har sett iaf
rBy skrev:2189320Jo kolla baktill kylskåpet så sitter det så kallade "dammråttor" som kanske klassas som skäggväxt
Dennis65 skrev:2189305Låter inte bra det med gängorna.
Mögel skrev:2189539Va?
Mögel skrev:2189539Va?
Dennis65 skrev:2189634Det är Bohus fästning man ser på översta bilden va ?? på din sida
freddexwing skrev:2189641He he du brukar ju ligga bakom min frys!
he he tog en stund innan den trillade ner...
Lite fett brukar hålla kulorna på plats.Yamaha_Tobbe skrev:2189520fick loss dom nyss. 5-56
iaf nu är det så att alla kulorna i lagret givetvis ramlade ur skiten när jag plockade isär allting. och dom går inte få in igen för när man försöker få in dom överst så ramlar dom på undersidan ur (tyngdlagen). får väl köp nytt allting *suck*
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari