Någon som blivit av med en röd vit r1 98-00???

Hänz

kRÄnKt!
Gick med
26 Aug 2012
Hoj
GSXR
Adidasbyxor = stulen hoj.

Regel som ofta stämmer...

Hahaha händer att jag drar och fiskar eller drar och tränar med Adidas byxor, men resten av skydden har jag :) kanske måste sluta med det om jag inte vill bli jagad och prejad.

astor

Ny medlem
Gick med
3 Apr 2006
Hoj
Honda 250
Hahaha händer att jag drar och fiskar eller drar och tränar med Adidas byxor, men resten av skydden har jag :) kanske måste sluta med det om jag inte vill bli jagad och prejad.

kör med Reebook eller Nike böxxé för att vara säker... kör du med Adidas kan otrevligheter inträffa :D

Hänz

kRÄnKt!
Gick med
26 Aug 2012
Hoj
GSXR
Jag är uppvuxen i järfälla/upplands-bro området så vill gärna se bild då de försökte sno min hoj hos svärfarsan. Vill veta vilka de är eller ser ut om min hoj försvinner.

Wiseguy

Medlem nr.8 sen starten
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CBR900RR Fireblade, CBR1100XX Blackbird
Jag är uppvuxen i järfälla/upplands-bro området så vill gärna se bild då de försökte sno min hoj hos svärfarsan. Vill veta vilka de är eller ser ut om min hoj försvinner.
Exakt det där är ju risken med att publicera bild på någon man ännu inte vet är en tjuv.
Det finns ju ingen stulen R1:a i Sverige som passar in på den hojen på bilden, som det ser ut just nu.

Intense

Ny medlem
Gick med
3 May 2008
Hoj
Blå fågel med fläkthjul
Skön snubbe på, ser ut exakt som en hoj jag bytte lås på för en månad sen på firman.. Den har väl blivit stulen igen då men inte anmäld än.. :huvet

Sandstrom

Ny medlem
Gick med
30 Aug 2004
Hoj
GSXR 750
Vad roligt att du tyckte att mitt inlägg var rolig:rolleyes:
Om du hade tänkt lite längre så hade du förstått att jag menade att det finns kryphål i lagen som gör att man kan komma undan med det mesta trots att man är skyldig.

Jag får kanske be om ursäkt här, det visste jag inte. Vore grymt om du kunde peka på kryphålen som gör att det är fritt fram att åka utan hjälm och stjäla hojar :tummenupp.

Men nu får du kanske ligga med BusAnna när du fjäskar så fint:tummenupp

Det hade jag inget aning om!
BusAnna, hur styr vi upp det här? PM:ar du mig?

2Wheeldrive

Nu kör vi!
Gick med
9 Mar 2005
Hoj
BMW 850 GSA Triumph T100 Bonneville
Jag får kanske be om ursäkt här, det visste jag inte. Vore grymt om du kunde peka på kryphålen som gör att det är fritt fram att åka utan hjälm och stjäla hojar :tummenupp.

Hört talas om Hells Angels?

BusAnna

ہمیشہ آخ
Gick med
24 Apr 2010
Hoj
Får inte ha nån för mamma.

Hell YES!! :tuttar

Vill dock bara varna dig för att om du går med på att ligga med alla som argumenterar mot 2wheeldrive så kommer du ha fullt upp med att ligga fram till 2017 ungefär.

sTf_paPs

Slappar i garaget
Gick med
8 Jan 2006
Hoj
Yamaha XJ6?0 WE -XXX, (Wide Edition)
Med en "neck vagina" behövs varken hjälm, nackskydd, ryggskydd eller reflexväst.:fakta

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Hoj
monark
inte många här som lyckas få färg i hårbottnen genom vanlig solljus. Brun utan sol i så fall :hihi

Nja, vet plåtslagare som ser rätt bruna ut i skalpen så det vete fasen,

Föraren ser ju ut att ha en rejäl bonnabränna och inte vara så värst brun från början.

Daza

Ny medlem
Gick med
21 May 2012
Hoj
-Husqvarna 701 Supermoto 2018
Nja, vet plåtslagare som ser rätt bruna ut i skalpen så det vete fasen,

Föraren ser ju ut att ha en rejäl bonnabränna och inte vara så värst brun från början.

Vilken tur att man kan avslöja mycket med hjälp av hårfärg och skallform. Bristen på blonda pigment i håret, som hade avslöjats av solljuset, samt avsaknad av en demografiskt typisk oval huvudform säger åtminstone mig att detta troligtvis inte är en plåtslagare med bonnbränna. Men jag kan ha fel.

Varför ens diskutera detta i denna tråd? Är en evighetadiskussion :p

Nyheter
Triumph Speed Triple 30 år

Tiden flyger, som man säger...

Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...