Twosaint
Great white people
Nån som bromsat sin eller har några siffror på den puffran, gärna original och om det är gjort modifikationer så speca gärna vad. Enligt akrapovic´s hemsida så h verkar ju dom ha bromsat 170hk standard
Dom bromsade den i samband med nåt testi mc-folket. Den gav mer än utlovat 180,9 hk.
Dom bromsade den i samband med nåt testi mc-folket. Den gav mer än utlovat 180,9 hk.
Spelar det verkligen någon roll om den har 175hk eller 185hk???
Precis, många svenska varvrekord är ju satta med 250 2t på 65-70hk! Å Mattias kör ju subfemmor på bulten med gamla 250 2tSpelar det verkligen någon roll om den har 175hk eller 185hk???
Det beror väl på om du har en jämn effektpuckel eller ej och vad du skall ha bågen till. Generellt sett nej. Däremot så vore det kul för intresseklubbens anteckningar för onödigt vetande. Själv är det nästan aldrig jag utnyttjar mina 136hk fullt ut
...och träna bort 10 kilo övervikt...
Men det är väl själva fan, klart det kvittar om det är 175 eller 185 för jag kan ändå inte använda all effekt på gatan eller banan.Spelar det verkligen någon roll om den har 175hk eller 185hk???
och träna bort 10 kilo övervikt...
När man bromsar ett fordon så är det alltid på bakhjulet. För att få effekt på veven måste man hänga upp motorn i en bromsbänk. Dessutom är effekt på veven helt ointressant. Det är vad som landar i gatan som gäller. Visst, kan ju vara intressant med effekt på veven OCH bakhjulet bara för att se hur mycket % i effektförlust det är på drivlinan. Det är som valuta. Du kan ha en miljard zimbabwedollar men om du bara får en limpa bröd för det så är spelar det ingen roll om det är en miljard eller tio
Precis, många svenska varvrekord är ju satta med 250 2t på 65-70hk! Å Mattias kör ju subfemmor på bulten med gamla 250 2t
Kollade lite snabbt, både Sviestad å Gelleråsen har blivit av med sina, men dom höll sig ganska länge, 2taktarna!Hej!
På vilka svenska banor har 250cc rekord?
Med lite tur blir det körning på midlanda på fredag, du är inte sugen att åka upp och köra där igen?
Thomas!
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |