Någon som fått tag i Faster filmen ?

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Motard
mjukis skrev:
Sväng förbi med en skiva så ska jag ordna det...

Jag sitter ofta på ancient hubben där jag har med Faster filmen i min share.
(bbb.ancient.se 60GB share)

Vet inte var du bor :va

Har inte hängt med i dator världen på sistone, vad är ancient ?
Antar att de är nåt nerladdningsprogram/share ?
//D

X-up

-
Gick med
5 Jun 2003
Hoj
2-Hjulig
Hittade denna tråden & kom på att jag aldrig laddade upp omslaget som jag gjorde till min Faster DVD.

Well....här är den om någon vill ha den! Kvaliteten är av någon anledning inte riktigt lika bra efter att jag tankat upp den, som den är på min dator? :confused: http://w1.500.telia.com/~u50009426/T4/images/

CD-etiketten har jag tyvärr ej kvar på datorn, men jag ska leta upp den på skiva, så jag återkommer med den.

/X-up

icemanjoakim

Bannad
Gick med
28 Feb 2004
Hoj
Suzuki GSXR600/GSXR1000
mjukis skrev:
Om någon vill köpa Faster på dvd så kan ja ordna de så slipper ni med modem o adsl sitta i flera år o tanka.
Va ska vi säga för pris? 100 spänn kanske? Bjussar på frakten...

PM:a om du vill köpa.

hej,

inte för att jag vill verka trist eller så men jag vill påpeka att det är jvlgt olagligt att sälja en piratkopia så som du erbjuder dig.
dessutom tycker jag inte att det är roligt att läsa sånt här med tanke på att jag och mitt företag iceman.se jobbar hårt på att få hit faster filmer både till ett par biovisningar med tillhörande road racing events samt även distribuera filmen på dvd i norden.
detta är som du säkert förstår ganska kostsamt, och jag vet att en sådan film inte kommer att sälja speciellt mycket men jag gör det för att jag hela mitt liv levt för sporten och vill få ut den till så stor allmänhet som möjligt.
jag har ett företag med 3 st heltidsanställda med allt vad det kostar mm, och när folk sysslar med piratverksamhet så är det ett hot mot vår existens, samt ett hot mot hela sportfilmsbranschen eftersom de inte lever på biointäckter utan enbart på köpdvd.

jag hoppas att du förstår min ståndpunkt i detta fallet.

mvh,
joakim

mjukis

Alex Pappa
Gick med
25 Mar 2003
Hoj
nietjunie
icemanjoakim skrev:
hej,

inte för att jag vill verka trist eller så men jag vill påpeka att det är jvlgt olagligt att sälja en piratkopia så som du erbjuder dig.
dessutom tycker jag inte att det är roligt att läsa sånt här med tanke på att jag och mitt företag iceman.se jobbar hårt på att få hit faster filmer både till ett par biovisningar med tillhörande road racing events samt även distribuera filmen på dvd i norden.
detta är som du säkert förstår ganska kostsamt, och jag vet att en sådan film inte kommer att sälja speciellt mycket men jag gör det för att jag hela mitt liv levt för sporten och vill få ut den till så stor allmänhet som möjligt.
jag har ett företag med 3 st heltidsanställda med allt vad det kostar mm, och när folk sysslar med piratverksamhet så är det ett hot mot vår existens, samt ett hot mot hela sportfilmsbranschen eftersom de inte lever på biointäckter utan enbart på köpdvd.

jag hoppas att du förstår min ståndpunkt i detta fallet.

mvh,
joakim

Jo jag förstår dej, men räknas inte alla mina SH "kompisar" som nära o kära? :hihi Isf får jag ju faktiskt sälja en kopia till dom, dock inte så att jag tjänar en slant på det så jag kanske borde sänka priset ngt.. Då gör jag ju inget olagligt men är fortfarande lika taskig mot dej. Sry

Kan samtidigt tillägga att det är inte en jävel som har hört av sej och vill ha en kopia för 100:- :( så jag tror du får det halvsvårt att kränga iväg orginal för 2-300 kr/st

Hårding

Keep ´er lit...
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Ducati Panigale V2, KTM 690 SMC-R, Suzuki GSXR-600K1...lättare att köpa än sälja.
Dagens tips:

Fyndade på discshop.se i fredags och köpte filmen Faster för löjligt låga 129kr...

Och filmen är bra det jag sett hitills

GSXR72

A divorce sucks
Gick med
5 Aug 2005
Hoj
Suzuki GSXR 750 1989
jag har fan missat denna filmen helt !!! :kocko

Dock har jag precis beställt den :D

Ser ju fan bra ut !!!

Nyheter
EICMA 2024: Ducati