DisqoBizkit skrev:Det är väl det som ligger på en dvd, man kan kolla på dom med VLC.. OM man nu vill..
Okej då är jag med
Tackar för snabb hjälp
DisqoBizkit skrev:Det är väl det som ligger på en dvd, man kan kolla på dom med VLC.. OM man nu vill..
CorbenDallas skrev:Förstår inte riktigt varför det inte är RAR filerna som delas ut på BT länken. Borde gå bra mkt snabbare. Speciellt som det är dom filerna som finns överallt annars...
Anledningen är den att när jag laddade hem Faster (via en annan tracker som inte är aktiv längre) var det i vob-format. Så jag har helt enkelt inte haft den i rar. Så enkelt är det.CorbenDallas skrev:Förstår inte riktigt varför det inte är RAR filerna som delas ut på BT länken. Borde gå bra mkt snabbare. Speciellt som det är dom filerna som finns överallt annars...
BT delar upp hela torrenten i massa småbitar som kontrolleras så fort man har fått hem den. Är det något fel dyker det upp ett litet meddelande och så laddar den hem den biten igen.MatteKholm skrev:Hoppas inte. När man tagit hem 4gb så vore det trist om det var nåt fel på filen
Osmium skrev:BT delar upp hela torrenten i massa småbitar som kontrolleras så fort man har fått hem den. Är det något fel dyker det upp ett litet meddelande och så laddar den hem den biten igen.
Har har aldrig varit med om att en film inte funkat när jag tankat med BT men det händer tyvärr ofta med DC++ (alltför ofta).
Jobbar på det, men det tar sin tid. Nån gång på söndag är den nog klar... Den som väntar på nåt gott...J-Bone skrev:Orkar inte jiddra med torrent... kan inte nån va hygglo och lägga upp den med ftp eller på en dc++ hub när ni har fått ner hela?
....Väntar alltid för länge....CorbenDallas skrev:Jobbar på det, men det tar sin tid. Nån gång på söndag är den nog klar... Den som väntar på nåt gott...
Smedberg skrev:J-bone, det är värt besväret..
Tankar i 700k nu
Torrents är supernice för precis det här ändamålet..
Det funkar tokbra när en fil skall laddas hem av alla samtidigt pga
att den laddas från alla parter istället för en part tex med ftp, dc m.m.
twinner skrev:Kan du länka upp,install info,proglänkar mm?
Smedberg skrev:Jag använder Azureus, men det finns en uppsjö av olika alternativ..
http://azureus.sourceforge.net/
http://bitconjurer.org/BitTorrent/download.html
http://bittornado.com/
Det funkar för mig i alla fall. Håller på och laddar för fullt. Du kanske är bakom någon brandvägg?Jocke W skrev:torrenten verkar död..den funkar inte för mig iallafall...ja kör me azureus (eller va det heter) nån som kan fixa??
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|