Du gör säkert fel. Men jag ska ha den nedladdad om två timmar enligt räkneverket. Så jag kan bränna en dvd åt dig med imorgon...sanntur skrev:Gör jag nåt "fel" eller varför hittar jag den inte??
kruger skrev:Har ingen behörighet att ladda upp något där!
maol69 skrev:Kan jag slanga den från dig på nån ftp lr likn. så kan jag ju lägga upp den där..
(tror man måste sitta inom Volvo när man lägger ner där, antar jag..)
duccen900ss skrev:OBS! Ni missade väll inte slutet.... Efter eftertexterna så visar de ifrån Cannes.....
maol69 skrev:Kan jag slanga den från dig på nån ftp lr likn. så kan jag ju lägga upp den där..
(tror man måste sitta inom Volvo när man lägger ner där, antar jag..)
Har du bränt ner den på dvd? Skulle du kunna bränna ner den åt mig å ev mötas upp nånstans..? Har ingen egen datorduccen900ss skrev:OBS! Ni missade väll inte slutet.... Efter eftertexterna så visar de ifrån Cannes.....
Firefly skrev:Du gör säkert fel. Men jag ska ha den nedladdad om två timmar enligt räkneverket. Så jag kan bränna en dvd åt dig med imorgon...
Perfa!loser skrev:Håller på och konverterar den till en WM9 (.wmv) på ca 1,5 m/bit. Skulle tippa att hela rasket blir ca 1GB. Säg till via PM om någon vill ha den på ftp. Fixar imorgon (torsdag) isf.
//D
loser skrev:Håller på och konverterar den till en WM9 (.wmv) på ca 1,5 m/bit. Skulle tippa att hela rasket blir ca 1GB. Säg till via PM om någon vill ha den på ftp. Fixar imorgon (torsdag) isf.
//D
Är din låst på region 2 (sverige) ?Diversion skrev:Min icke regionsfria spelare klarar inte att spela upp den, men på PC:n går det bra.
norrlansguld skrev:Du får gärna bränna en åt mig om du har lust, givetvis mot betalning.
Eller någon annan som kan tänka sig att göra det, då jag inte får till det.
X-up skrev:Duger de för er så..visst!
Här får ni små "prewievs"......
loser skrev:Nu finns den som en 1.5 m/bit WM9 fil (ca 1.1 GB stor). Vill någon ha den, så PMa mig en ftp som jag kan kasta den på.
//D
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |