FolkE <TM> skrev:Nu har jag tagit reda på fakta och det är så att GR har klotat under en roadracingtävling och hade domningar i benet men borde snart vara tillbaks på benen igen. Den här tråden spårade totalt och jag tror alla åsikter har vädrats nu så ja tycker vi lägger ner denna diskussion nu!
twinner666 skrev:jamen folke!! det där har du fått helt om bakfoten varför skulle GR köra roadracinG?? han finns ju som sagt inte!
1;GR är från tyskland och bor i berlin,där också filmen/filmerna är inspelade.dom gjorde Sthlm i miniatyr och klippte det i ett redigeringsprogram nånstans i frankrike.
det är hela sanningen
FolkE <TM> skrev:Jaha.. ok tack för upplysningen! Tänk vad de kan göra nuförtiden..
De är bara någon GR-dyrkande fjant som har blandat ihop honom med en RR-förare som krachat nyligen, bara för att dom har lite att göra med varandra är dom inte samma personFolkE <TM> skrev:Nu har jag tagit reda på fakta och det är så att GR har klotat under en roadracingtävling och hade domningar i benet men borde snart vara tillbaks på benen igen. Den här tråden spårade totalt och jag tror alla åsikter har vädrats nu så ja tycker vi lägger ner denna diskussion nu!
igelhammar skrev:jag tycker folke är dum i huvudet!
att börja en tråd att höra om folk vet för att sedan utvekla det till att kunna skryta om att han nog vet vem det är,sånt gör bara missampassade slynglar som inte kommer nån vart i livet.
vem gr är vet många säkert men inte alla och det är fan inte hans uppgift att berätta heller,finns fler jag tycker likt om men inte kommenterar just nu,håll käft!!!!!!!!!!!!
gunnaR1 skrev:vadå GR? ni menar grrrrrrrrr...
dum dummare dummast
PR är vad det handlar om FolkE <TM> och du är dummast för du gick på det...
igelhammar skrev:var tyst om du inte begriper,det här är inte jepardy...
McB skrev:Tur för dig det. Jag tror att intagningsproven sållar bort personer som inte ens kan stava till programmets namn.
XENOMORF skrev:JEOPARDY!
Kom jag in, kom jag in???
Vad vann jag???
McB skrev:Du har tagit dig vidare till andra omgången av uttagningar. Nästa prov går ut på att lösa Rubiks kub. Du har 1 minut på dig.
XENOMORF skrev:KLAR!
Men nu orkar jag inte mer, jag lägger ner denna tråd nu!
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|