Någon som hört nått om att Mr Gr klotat?

R1 racer

Stick i ögat!
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
En fet en!
*

Det har blivit himla skriveri om GR rider o hans framfart,visst det är kanske inte så försvarbart det kan ni nog hålla med om att
ta risken o riskera andras liv för en films skull.Nu känner jag inte GR rider men det är det säkert folk här som gör o jag tror inte han kör så dagligen precis.O sen är det ju nog så oxå,bara för att han gjort en film o kör i 300 km/h o riskerar sitt o andras liv o gått ut offentligt med en film så tycker många han är osmaklig o får galla för det.Det jag menar det finns säkert tusentals vanliga hojförare som inte är i "rampljuset" som GR men dom kör nog som vettvillingar o säkerligen riskerar mycket av sitt eget o andras liv DAGLIGEN (gör GR det? nä tror inte det).

Vet ej vad ni tycker? har jag rätt eller fel?.

Ägna istället en tanke på den förare som ligger på sjukan o kämpar mot smärtorna....ja alla andra oxå.

FolkE

TyresoMoto.tk
Gick med
7 Aug 2003
Hoj
On G
Nu har jag tagit reda på fakta och det är så att GR har klotat under en roadracingtävling och hade domningar i benet men borde snart vara tillbaks på benen igen. Den här tråden spårade totalt och jag tror alla åsikter har vädrats nu så ja tycker vi lägger ner denna diskussion nu!

twinner

Obemannad.Bekvinnad.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Nej, nästa år.
FolkE <TM> skrev:
Nu har jag tagit reda på fakta och det är så att GR har klotat under en roadracingtävling och hade domningar i benet men borde snart vara tillbaks på benen igen. Den här tråden spårade totalt och jag tror alla åsikter har vädrats nu så ja tycker vi lägger ner denna diskussion nu!

jamen folke!! det där har du fått helt om bakfoten :) varför skulle GR köra roadracinG?? han finns ju som sagt inte!

1;GR är från tyskland och bor i berlin,där också filmen/filmerna är inspelade.dom gjorde Sthlm i miniatyr och klippte det i ett redigeringsprogram nånstans i frankrike. :)

det är hela sanningen :fakta

FolkE

TyresoMoto.tk
Gick med
7 Aug 2003
Hoj
On G
twinner666 skrev:
jamen folke!! det där har du fått helt om bakfoten :) varför skulle GR köra roadracinG?? han finns ju som sagt inte!

1;GR är från tyskland och bor i berlin,där också filmen/filmerna är inspelade.dom gjorde Sthlm i miniatyr och klippte det i ett redigeringsprogram nånstans i frankrike. :)

det är hela sanningen :fakta

Jaha.. ok tack för upplysningen! Tänk vad de kan göra nuförtiden..

igelhammar

gud är bedragare......
Gick med
7 May 2003
Hoj
yz 144,piaggio 125....
jag tycker folke är dum i huvudet!
att börja en tråd att höra om folk vet för att sedan utvekla det till att kunna skryta om att han nog vet vem det är,sånt gör bara missampassade slynglar som inte kommer nån vart i livet.
vem gr är vet många säkert men inte alla och det är fan inte hans uppgift att berätta heller,finns fler jag tycker likt om men inte kommenterar just nu,håll käft!!!!!!!!!!!!

Ebbe

Fd motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen just nu.
ÄHH, VA FAN!! Det är jag som är GR!! Och jag har fan inte vurpat. Jag kan inte vurpa, för jag är GR!! :fakta Jag har den svarta 1000:ingen parkerad bredvid min röda Polaris 800 i min GR-grotta precis som Batman. :rock

kajlyl

Tillbaka!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Gsx-R600
FolkE <TM> skrev:
De är bara någon GR-dyrkande fjant som har blandat ihop honom med en RR-förare som krachat nyligen, bara för att dom har lite att göra med varandra är dom inte samma person :fakta

XENOMORF

Men STANNA DÅ HÄSTJÄVEL!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
NADA!
igelhammar skrev:
jag tycker folke är dum i huvudet!
att börja en tråd att höra om folk vet för att sedan utvekla det till att kunna skryta om att han nog vet vem det är,sånt gör bara missampassade slynglar som inte kommer nån vart i livet.
vem gr är vet många säkert men inte alla och det är fan inte hans uppgift att berätta heller,finns fler jag tycker likt om men inte kommenterar just nu,håll käft!!!!!!!!!!!!

Du verkar arg idag?

Jag rekommenderar ett fotbad, en äppelkaka med extra mycket vaniljsås och ett par tre avsnitt av "vi på saltkråkan" i finsoffan så blir du nog snäll igen.... :D

gunnaR1

skrapar bl a plånbok
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R1 -02, snart med ännu mer av det mesta
vadå GR? ni menar grrrrrrrrr...

dum dummare dummast

PR är vad det handlar om FolkE <TM> och du är dummast för du gick på det... :zpy

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Senare...
igelhammar skrev:
var tyst om du inte begriper,det här är inte jepardy...

Tur för dig det. Jag tror att intagningsproven sållar bort personer som inte ens kan stava till programmets namn.

XENOMORF

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
NADA!
McB skrev:
Tur för dig det. Jag tror att intagningsproven sållar bort personer som inte ens kan stava till programmets namn.

JEOPARDY!

Kom jag in, kom jag in???

Vad vann jag???

:D

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Senare...
XENOMORF skrev:
JEOPARDY!

Kom jag in, kom jag in???

Vad vann jag???

:D

Du har tagit dig vidare till andra omgången av uttagningar. Nästa prov går ut på att lösa Rubiks kub. Du har 1 minut på dig.

XENOMORF

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
NADA!
McB skrev:
Du har tagit dig vidare till andra omgången av uttagningar. Nästa prov går ut på att lösa Rubiks kub. Du har 1 minut på dig.

KLAR!

Men nu orkar jag inte mer, jag lägger ner denna tråd nu!

:hej

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...