Letar bildelar och hamna på denna, www.mister-auto.se värre än biltema på vissa grejer trots att det står brembo osv! någon som handlat eller är det hela bara fejk!?
"Betalningen genomfördes snabbt och mitt konto hos Mister-Auto registrerade betalning inkommit och väntar på validering. Nästa dag såg det likadant ut varpå jag skickade ett mail och fick svaret att de väntade påRätt mycket varningsklockor faktiskt...
http://forum-clubrenaultsverige-com.loopiasecure.com/viewtopic.php?f=16&t=13341
dock verkar firman funnits sen 2007 och är som mekonomen i andra europeiska länder! Jag beställer!!!!, remspännaren jag ska ha kostar 400kr här o 1100kr på mekonomen!
"Betalningen genomfördes snabbt och mitt konto hos Mister-Auto registrerade betalning inkommit och väntar på validering. Nästa dag såg det likadant ut varpå jag skickade ett mail och fick svaret att de väntade på
1. Min bils registreringsnummer
2. Kopia på legitimation
3. Kopia på betald räkning från el, vatten ell gasleverantör"
Hehe...
Mister-Auto skrev:Vi använder Wordplay-kryptering för att säkerställa att all betalning mellan kunden och Mister Auto är helt säker.
Rätt mycket varningsklockor faktiskt...
http://forum-clubrenaultsverige-com.loopiasecure.com/viewtopic.php?f=16&t=13341
Jag sökte på regnummer för vår bil...
Sökresultat:
BMW 1 (E81, E87)
120d (177HK) Diesel
från 04-2007 tills i dag
Rätt märke, fel model, fel motor, fel årsmodell...
Sunkig importbil?
Läser man deras "Allmänna Köpvilkor" så står de:
"6.8 I vissa fall kan Bolaget begära en kopia av Kundens identitetshandling eller bevis på betalningsadress."
Ganska vanligt som nämns att utländska företag kräver en fotokopia på ditt körtkort/leg och kreditkort som verifiering på att du äger kortet och att de är du som beställt grejerna. visst de kan verkar konstigt för en annan men har varit med om de tidigare utan att de varit några problem. sen kanske de inte är optimala metoden att göra business på...
Mekonomen är iofs ganska så dyra inte långt från vad orginal kostardock verkar firman funnits sen 2007 och är som mekonomen i andra europeiska länder! Jag beställer!!!!, remspännaren jag ska ha kostar 400kr här o 1100kr på mekonomen!
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|