Mister-Auto är bedragare! Varning!
Mister Auto stal iskallt 1000 kr av mig, och jag varnar andra för att göra affärer med dem.
(På konsumentsidan
www.trustpilot.se vittnar många som blivit blåsta av Mister-Auto).
T ex Mister-Auto fick felaktigt dubbla betalningar av mig, vilket jag bevisade genom att sända dem mina kontoutdrag. De slingrade sig ständigt och trots att jag upprepade gånger krävde tillbaka mina pengar så svarade de ständigt att de skulle återkomma efter att ha kollat med sin bank - men de återkom inte nån gång! Jag har krävt tillbaka mina pengar så många gånger nu, att jag tvingas göra en polisanmälan - av principskäl och för att belägga deras brottsliga agerande i diskussionsforum.
Jag avråder alla kunder för göra affärer med dem, och särskilt från att betala minsta krona i förskott. Räkna inte med att bli korrekt bemött eller få tillbaka pengarna om du är missnöjd.
Och, ännu vidirigare är att de tar 5 kr/minut i avgift när du ringer till deras kundtjänst, så ju envisare du driver din reklamation mot dem, desto mer kostar det dig.
Rykten säger även att positiva omdömen man finner om Mister-Auto oftast är skrivna av dem själva, under falsk alias.