Någon som handlat av pro-flo.com?

#acke#

Det spelar ingen roll vem som gör det...
Gick med
1 Nov 2005
Ort
Sthlm
Hoj
CBR 900, XR600
Tänkte ge gammel XR:en lite kärlek i vinter och har hittat ett företag som säljer högkompskolvar, trimkammar, packningssatser mm. till humana priser.

Jag vägrar acceptera att det inte är värt att lägga pengar på skorven... älskar den :D

Företaget ligger naturligtvis i USA.

Min fråga är om någon härifrån handlat eller på annat sätt har erfarenhet av detta företag.

http://www.pro-flo.com

Tänker inte ge mig in i någon diskussion angående moms och tull men om någon har något grymt tips att ge så PM:a gärna, t.ex. om någon är på väg hem från staterna nu och kan tänkas plocka med sig lite skrot :) (tas sådana diskussioner öppet kommer tråden bara stängas)
 

#acke#

Det spelar ingen roll vem som gör det...
Gick med
1 Nov 2005
Ort
Sthlm
Hoj
CBR 900, XR600
Upp...

Kom igen nu offroad/motard kings... nån måste väl hittat denna sida med skickligt billiga trimdelar?
 

Motard nissen

numer sidvagnsnörd
Gick med
4 Jun 2004
Ort
Sorunda/södertälje
Hoj
Husaberg FE650s 02, YZ250 05, YZ125 81
#acke# skrev:
2575611 Upp...

Kom igen nu offroad/motard kings... nån måste väl hittat denna sida med skickligt billiga trimdelar?

Folk som jag snackat med i england har sagt att dom varit reko att handla med iallafall :) Jag ska nog beställa en flatslide sen till min veteranare, om du orkar vänta 2månader på och få ett utlåtande så, för det först då jag har tillräckligt med stålar till det.
 

#acke#

Det spelar ingen roll vem som gör det...
Gick med
1 Nov 2005
Ort
Sthlm
Hoj
CBR 900, XR600
Känns som om det kommer bli jag som får möjlighet att ge dig ett utlåtande först... :tungan

Har varit i kontakt med företaget och tyvärr är de inte intresserade av att hjälpa mig undkomma tull och moms :huvet

Snilleblixt slog mig dock just, jag har ju en kollega på jobbet vars far bor i staterna och bl.a. handlar med äldre bilar som han sedan importerar till Sverige. Ska höra med kollegan om han inte kan förmå sin far att ladda sin container med ett litet obetydligt paket innehållandes mina trimdelar :tummenupp
 
Nyheter
Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Honda NT1100 får semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Aki Ajo ny chef för Red Bull KTM Factory Racing MotoGP team

Screenshot KTM förstärke...

Helt ny Yamaha R3

Inför kommande år lanserar ...

KTM kommer med automatlåda

KTM lanserar sin nya halvau...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Screenshot Europeiska in...

KTM presenterar en automatisk manuell växellåda

KTM presenterar sin automat...

Top