Någon som har batterier att låna ut vid Rörken?

Kryptonit

Pälsklädd raggare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 750 Turbo (och en drös fyrhjulingar)
Jag kommer inte köra vid Rörken idag. Däremot tänkte jag åka förbi med bilen och knäppa lite kort. :tummenupp
Har bara ett problem... alla mina batterier ligger hemma på laddning. Är det någon som kan låna ut en bunt?
Det är vanliga stolek AA (eller LR6 tror jag de också heter) som jag behöver. Laddningsbara är ett krav då den äter vanliga rätt fort. minst 4 stycken behövs, men helst 8 så jag kan ta många bilder.

Annars har jag en fråga och det är om nya uppladdningsbara är laddade när man köper dem?

WestW

.
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
.......
Kryptonit skrev:
Jag kommer inte köra vid Rörken idag. Däremot tänkte jag åka förbi med bilen och knäppa lite kort. :tummenupp
Har bara ett problem... alla mina batterier ligger hemma på laddning. Är det någon som kan låna ut en bunt?
Det är vanliga stolek AA (eller LR6 tror jag de också heter) som jag behöver. Laddningsbara är ett krav då den äter vanliga rätt fort. minst 4 stycken behövs, men helst 8 så jag kan ta många bilder.

Annars har jag en fråga och det är om nya uppladdningsbara är laddade när man köper dem?

Har med mig 8st färska till Rörken. Jag åker dit strax före 18.00.

WestW

.
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
.......
Kryptonit skrev:
Kanon :tummenupp

(knäpper extra många posörbilder på dig) :)

Står i depån utan hoj ikväll. Räknar med regn så jag åker bil idag och fixar teorin och snackar skit istället.

Vi får ta en liten bakhjulsession sen i stället. Vill ha lite fina bilder på väggen hemma :)

JoS

Uppsala RoadRunners
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CB1000RA -09, en grön fan - igen
Krypto: Tar med dig klistermärkena.

Kryptonit

Pälsklädd raggare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
JoS skrev:
Krypto: Tar med dig klistermärkena.

Jupp, det fixar jag :tummenupp

Du behöver klistermärken, uppmuntring och sånt.
(Provkörde en Tiger i lördags så jag vet vad du går igenom) :tungan ;)

Kreuger

Team CaWalli Kawasaki Superbike
Gick med
6 Jul 2003
Hoj
Kawasaki ZX-10R 2010 svart
Men Krypto, vad skulle du upp på en tiger för?

har tyvärr inga batterier åt dig men det verkar ju löst sig så jag hoppas att du kanske kan ta några bilder på mig med, har ju ny hoj nu så jag vill gärna ha några bilder på den (medan den är hel och fin) :rolleyes:

zeal

102.99dB är inte 103dB
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda VTR -98 och en Honda Fireblade 954 -02
3 uppsättningar uppladdningsbara.
tar med iallfall.. krisar det så kan du ju få låna, jag har ju fått låna av dig nångång oxå ;)

har för mig att när man köper nya uppladdningsbara så ska man gärna ladda upp dom först.. men de är inte helt urladdade.
/z

Hasse L

Hasse L
Gick med
4 Aug 2003
Hoj
Honda CBR 900rr -97 & Snöskoter Arctic cat EL Tigre & Skidoo Mach 1, Peugot EU moppe
Kryptonit skrev:

När man köper nya uppladdningsbara batterier är dom ej laddade, annars
gäller inte datum stämpeln
när man väl laddat batterierna en gång så bör man ladda batterierna
regelbundet för maximal livslängd. om du inte får tag i batterier så ring mig
innan så sätter jag batterier på laddning.

Hasse
Allradio Ab Uppsala :tummenupp

Kryptonit

Pälsklädd raggare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Nu har jag fått två uppsättningar ouppladdningsbara av WestW. Förhoppningsvis så räcker de under kvällen. :)

Kan även passa på att nämna att det inte är meningsfullt att kika in på min sida sent ikväll för att se bilderna. Då jag helt saknar uppkoppling kommer de tidigast tisdag kväll, men förmodligen ännu senare.

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...