heNkOne skrev:nope, d va för knappt om tid på hösten ,, men d blir rätt så tidigt nu i vår i stället
I see, mitt blir också i vår.
heNkOne skrev:nope, d va för knappt om tid på hösten ,, men d blir rätt så tidigt nu i vår i stället
heNkOne skrev:heh, tackar du,, ja gillar att va styling kreativ vad gäller det mesta.. inte alla som uppskattar d, men d é alltid kul när folk gör d
här é ett par bilder till..
har fortfarande inte lyckats få bort de blå/lila på tanken.. verkar juh som om det är dekaler som är överlackade och inte går att få bort , men till sommaren så har ja nog löst äver d där..
heNkOne skrev:NatoN: heh, jdau.. jag va så splittad i tycket om jag skulle färga fälgarna svarta eller chrom/silvriga så d vart helt enkelt ett av varje tills vidare.. blir två av de ena när jag lyckats bestämma mig
fille88: njah, d där fixade ja ganska lätt själv.. det är dock inget direkt proffs jobb.. man gör helt enkelt så att man gör d stora dekalerna till små dekaler å sätter dit dem (delar upp de stora dekalerna).. vart en hel del små luftbubblor som man sedan reducerade ganska bra genom att sticka pyttehål i dem mé en nål å sedan trycka ned de små bubblorna..
RgOlsson skrev:
MRX_Martin skrev:Vill nite vara taskig men en 125cc motor är väll inte så maffigt o visa upp, ser häftigare ut med helkåpan på, tycker jag...
MRX_Martin skrev:Vill nite vara taskig men en 125cc motor är väll inte så maffigt o visa upp, ser häftigare ut med helkåpan på, tycker jag...
nicke skrev:de va de ja mena....same shit, diffrent name....
RgOlsson skrev:men måste strömbrytaren sitta på Plus +
heNkOne skrev:så länge den inte är på slagen
cRoC skrev:Får ni inte lära er något på svenskan ?
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |