heNkOne skrev:nope, d va för knappt om tid på hösten,, men d blir rätt så tidigt nu i vår i stället
![]()
I see, mitt blir också i vår.
heNkOne skrev:nope, d va för knappt om tid på hösten,, men d blir rätt så tidigt nu i vår i stället
![]()
heNkOne skrev:heh, tackar du,, ja gillar att va styling kreativ vad gäller det mesta.. inte alla som uppskattar d, men d é alltid kul när folk gör d![]()
här é ett par bilder till..
har fortfarande inte lyckats få bort de blå/lila på tanken.. verkar juh som om det är dekaler som är överlackade och inte går att få bort, men till sommaren så har ja nog löst äver d där..
heNkOne skrev:NatoN: heh, jdau.. jag va så splittad i tycket om jag skulle färga fälgarna svarta eller chrom/silvriga så d vart helt enkelt ett av varje tills vidare.. blir två av de ena när jag lyckats bestämma mig![]()
fille88: njah, d där fixade ja ganska lätt själv.. det är dock inget direkt proffs jobb.. man gör helt enkelt så att man gör d stora dekalerna till små dekaler å sätter dit dem (delar upp de stora dekalerna).. vart en hel del små luftbubblor som man sedan reducerade ganska bra genom att sticka pyttehål i dem mé en nål å sedan trycka ned de små bubblorna..
MRX_Martin skrev:Vill nite vara taskig men en 125cc motor är väll inte så maffigt o visa upp, ser häftigare ut med helkåpan på, tycker jag...
MRX_Martin skrev:Vill nite vara taskig men en 125cc motor är väll inte så maffigt o visa upp, ser häftigare ut med helkåpan på, tycker jag...
RgOlsson skrev:men måste strömbrytaren sitta på Plus +
heNkOne skrev:så länge den inte är på slagen
cRoC skrev:Får ni inte lära er något på svenskan ?![]()
![]()
![]() |
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli
Pirelli har presenterat SCO... |
![]() |
Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson
Foto: Joachim Cruus Inf... |
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|
![]() |
Pirelli lanserar Diablo Powercrusier
All Rights Reserved Pire... |
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |