Någon som har en "defekt" hoj liggandes / stående?

ola_sandin

Biltema is the shit!
Gick med
23 Mar 2003
Hoj
Suzuki och en dax-kopia
Jag har en Yamaha as3 även kallad rd 125 från -79. Ej regbar men i stort sett komplett. Har haft igång motorn men den behöver kärlek. Hade själv tänkt att använda tank och lite andra prylar till ett chopperbygge, men jag har tyvärr inte tid att förverkliga alla mina drömmar. Priset kan väl vara 800kr. Står utanför Halmstad.

Xtrm

Ninja
Gick med
22 May 2007
Hoj
Kawasaki ZX-636R 2004, Kawasaki ZX-6R 1999, Honda "Bobber" 400CB 1983, Yamaha YZF426 2001, Minimoto "Sport" 49cc
Yes... Helt komplett och fin med olje läckage.. Vad vill du ge.

Ingen aning... Egentligen är jag inte ute efter nåt men när jag fick syn på det här tråden tänkte jag att det kan ju vara kul att ha nåt och greja med i vinter samtidigt som man lär sig lite. Priset är ju helt avgörande, får vara ett riktigt slå-till-pris isf! :wiggle

Vad är ditt bästa pris plus lite prut på det? :rolleyes:

Roach

Can't tuch This!
Gick med
18 Oct 2010
Hoj
YZ 250 F
Jag har en Yamaha as3 även kallad rd 125 från -79. Ej regbar men i stort sett komplett. Har haft igång motorn men den behöver kärlek. Hade själv tänkt att använda tank och lite andra prylar till ett chopperbygge, men jag har tyvärr inte tid att förverkliga alla mina drömmar. Priset kan väl vara 800kr. Står utanför Halmstad.

Sweet :D

Kontakta mig i PM så kan vi snacka lite och så kan jag få se den :) Kanske blir ett objekt dåda :yoparty

MVH

Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...