Någon som har en zx10r turbo

grön-x

Ny medlem
Gick med
2 May 2005
Hoj
zx10 r
Ärliga 300hk eller mer i en 1000cc moppe och då dessutom körbar (läs-hanterbar) - STOR LYCKA TILL i från min sida!!

Hade 288hk på SWT Racing's K5'a och kan utan att överdriva säga att det INTe är att rekomendera till någon på gatan då det i det närmaste är okörbart om du inte besitter sjuk erfarenhet av turbo moppar - förbannat kul var det, men minst lika svårkört när man ger gas!!

EDIT: Vi har 439hk på bakhjulet i vår Hayabusa med 1.15bars ladd som används till rekordkörningar på ett hjul och även det är för mycket tycker jag till trotts mer än 10!! års erfarenhet på dom vassaste turbo mopparna som körts på våra gator!!

/Fürstenhoff.

Jag hade 285hk på min gix750 98a och jag vill ha mer:)

Webspy

.....
Gick med
4 Feb 2004
Hoj
Polisbil
Kan du utnyttja ens hälften av alla hk då? ;)

Eller vill du ha mycket hk för att kompensera nåt kanske?

Man måste inte ha..... men det e kul o ha. Dessutom när man ligger på sexan i "inspirerat" tempo så händer det ingenting i en sughoj. Min gamla blade körde ifrån det mesta med ca 300hk. 362km/h på GPS....

jacke25

Ny medlem
Gick med
23 Oct 2006
Hoj
KTM 660 SMC & Gixxer 1000 K4
ja är man långsam i kurvora så... och köra om r1or på bakhjulet i över 300 är också roligt:D

Hoppas du snackar om seriöst strippen åka, annars är de här snacket riktigt löjligt... Kollat för mycket på Gr? Du har väll inte ens någon hoj:va

wannagofast

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2005
Hoj
Tillfälligt avbrott
Men va fan..

Du köper en hoj som gör 292km/t, laddar 150hk så att den gör 320km/t, en hastighet du aldrig kommer att våga nå!..
Dessutom sitter du som en kratta och måste vara liten/vig för att inte behöva smärtstillande.. Ditt "Rossi-ställ" ter sig något patetiskt när motard-Svenne sladdar sig förbi och det svider hårt när MT-Mange är snabbare till 100..

Mr "Fürstenhoff" har talang, du har det inte.. Köp en hoj som gör dig glad, för h_lvete!!

StyxXx

Lagom Outlaw
Gick med
6 May 2006
Hoj
Hojlös =(
Sluta racka ner på grabben, är bara kul med folk som håller på med diverse projekt.
Vad nu än han ska använda sin förlängare till är inte någon annans sak.
Hoppas du gör nått kul av det:tummenupp

grön-x

Ny medlem
Gick med
2 May 2005
Hoj
zx10 r
Men va fan..

Du köper en hoj som gör 292km/t, laddar 150hk så att den gör 320km/t, en hastighet du aldrig kommer att våga nå!..
Dessutom sitter du som en kratta och måste vara liten/vig för att inte behöva smärtstillande.. Ditt "Rossi-ställ" ter sig något patetiskt när motard-Svenne sladdar sig förbi och det svider hårt när MT-Mange är snabbare till 100..

Mr "Fürstenhoff" har talang, du har det inte.. Köp en hoj som gör dig glad, för h_lvete!!

Och du vet vad jag vågar då eller. Och en hoj som spinner eller går upp på bakhjulet i över 300 gör mig glad inte en trött sugmotor som min zx10r04 med pc3 o kn och slipon även om den drar nya k7an orginal

wannagofast

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2005
Hoj
Tillfälligt avbrott
3216157 Och du vet vad jag vågar då eller. Och en hoj som spinner eller går upp på bakhjulet i över 300 gör mig glad inte en trött sugmotor som min zx10r04 med pc3 o kn och slipon även om den drar nya k7an orginal
Aja, ta det inte så hårt.. Jag var bitter igår..

Ferspeedboy

Jag har problem
Gick med
27 Mar 2006
Hoj
Komar ZZR 232 1966
Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...