Någon som har ett par schyssta lagg att låna/hyra ut vecka11?

Kongo

Men gasa sa jag!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2014, Kawasaki Z 1000
Jorrå så att...

Ska till Åre med företaget vecka 11 (under världcupsveckan) och klämma lite lagg, jag har ett par sunkiga skidor från -95, men vill låna/hyra carvingskidor om någon har?

I åre är det som sagt jävligt kaotiskt när vi är där så jag tänkte fixa det tidigare. Har ringt Ski-total de kunde fixa för 600spänn, och det tyckte jag var lite väl för tre dagar...(sniken som fan :rolleyes: )

EnduransJanne

Ny medlem
Gick med
27 May 2003
Hoj
Fireblade CBR 900RR - 92
Kongo skrev:
Jorrå så att...

Ska till Åre med företaget vecka 11 (under världcupsveckan) och klämma lite lagg, jag har ett par sunkiga skidor från -95, men vill låna/hyra carvingskidor om någon har?

I åre är det som sagt jävligt kaotiskt när vi är där så jag tänkte fixa det tidigare. Har ringt Ski-total de kunde fixa för 600spänn, och det tyckte jag var lite väl för tre dagar...(sniken som fan :rolleyes: )

Kan du inte i förväg boka ett par sjyssta carvingskidor i Åre via nätet (kolla skistar)? Då ser du ju priser och typ av skidor och desutom slipper du släpa fram och tillbaka på grejorna. Det är ju ett tag till v11 och det ska väl mycket till för att allt ska vara uthyrt. Fördelen med att hyra är ju också att du kan byta skidor utan extra kostnad om du vill pröva lite olika längder och typer. Fast.......jag kunde inte låta bli utan kollade lite priser och det ligger runt 600 för 3 dar så du kommer inte billigare undan jämfört med skitotal.........

Last edited:

EnduransJanne

Ny medlem
Gick med
27 May 2003
Hoj
Fireblade CBR 900RR - 92
Kongo skrev:
Nej + att det är kaos där uppe under WC-veckan har jag blivit informerad om... lutar väl åt skitotal iaf...

Ja, om kaoset har du säkert rätt i, tänkte inte på det...............

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...