Någon som har konto på TTI/The Internationals?

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Jag har ett kon to där som jag har vårdat ömt i flera år men nu kommer jag itne in längre :(
Det står att jag har fel lösenord när jags ka logga in och jag byter med hjälp av password reminder men inte ens det hjälper.

Så jag tänkte om någon medlem här har ett konto som kan maila staff åt mig? Jag kommer inte åt deras mail, ingenting :(

säker på att det är aktivt fortfarande? de resar ut kontot efter 30 dagars inaktivitet har jag för mig

Jodå, jag är säker :D Tack vare Yabba vet jag nu varför mitt konto var avstängt...

Är det nå du vill framföra till oss andra varför det var avstängt?

Vi andra kanske kan slippa den där proceduren typ ?

Hmm, det skulle väl då vara att ni INTE ska kommentera uploaders som lägger upp filmer med skitkvalité trots att det utges vara bra sådan.
Fine, lägg upp hur jävla mycket TC-filmer ni vill etc, men skriv det då. Lägg inte upp det för att avsiktligt lura folk att tro att det är bra grejjer.
Ja, jag vet att man ska ladda hem sample men det ska ju för fan inte behövas när det faktiskt framgår av informationen att det är bra skit.

Så ge fan i det så slipper du bli avstängd!

läsa nfon är också för mesar... vet inte hur många skivor jag har kastat pga att det bara finns spansk, engelsk och fransk text... :(

Grejjen med just denna film var ju att den enligt all info var helt ok. Men det visade sig ju att liten jävla kines hade filmat skiten med sin ruttna jävla mobiltelefon inne i biosalongen!!!
Varför ens tillåta sånt skit? Idioti är vad det är.

Nyheter
Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Sveriges vägar i allt bättre skick