Någon som kör med denna stövel

Rasorblade

Ny medlem
Gick med
3 May 2003
Hoj
KTM 790 Duke
Oneal Element III
Någon med erfarenheter av denna stövel?
Jag har kört med Alpinestars Vector som är en lite mjukare stövel och undrar om denna skulle kunna vara en ersättare...
2845_big.jpg

Bennyfax

ass is ass
Gick med
30 May 2011
Hoj
Yamaha TR1
Jahaa här var det klent med svar.... men nu är den beställd...

Jag var på väg att testa dom där eller ett par andra Oneal (kan ha varit annan årgång) men vågade inte beställa. Jag skulle faktiskt vilja köra i Vector men mina fötter är så breda. Har ett par helsvarta på vinden, sprillans nya som aldrig har använts :)
Mina Gaerne har tjejerna på forumet dissat så du får gärna berätta vad du tycker om Oneal.

Rasorblade

Ny medlem
Gick med
3 May 2003
Hoj
KTM 790 Duke
Jag har breda fötter och mina Vector passade mig perfekt. Men som sagt har fem år på nacken. Priset på Oneal är ju grymt och jag tycker jag fått en jävligt bra stövel för det priset. I verkligheten så ser det ut at vara en kvalitetsstövel.. Vi får se vad framtiden säger om detta...

:yoparty

Bennyfax

ass is ass
Gick med
30 May 2011
Hoj
Yamaha TR1
Ja, jag hade hört att Vector var bra även för breda fötter men jag har tydligen jättebreda, men du vet ju vad man säger om fötter och.. :banana
Ja, priset är inte mycket att bråka om och hoppas dom är smidiga och sköna. Ska se om de finns i butik.

Rasorblade

Ny medlem
Gick med
3 May 2003
Hoj
KTM 790 Duke
Ja, jag hade hört att Vector var bra även för breda fötter men jag har tydligen jättebreda, men du vet ju vad man säger om fötter och.. :banana
Ja, priset är inte mycket att bråka om och hoppas dom är smidiga och sköna. Ska se om de finns i butik.

hehe...
Du får gå med dem inomhus, de töjer sig en hel del eftersom det är läder. När jag spelade ishockey tog jag på mig blöta strumpor och gick inomhus. Perfekt för passformen...:tummenupp

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
Jag ska iväg o prova ettpar gaerne imorrn.

Men gillar inte tjejer sånna alltså? Hmmm...

Bennyfax

ass is ass
Gick med
30 May 2011
Hoj
Yamaha TR1
Jag ska iväg o prova ettpar gaerne imorrn.

Men gillar inte tjejer sånna alltså? Hmmm...

Hehe, jag kanske tog i men en tjej, Swish mobbade mig för att dom hade rosa detaljer. Fast dom är faktiskt lila men jag håller med, inte dom snyggaste med 14-15 år på nacken, dock sköna.

Last edited:
Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...