sevehem skrev:2158379Din bromskiva är ok,... inget att bry sig om, tänk om de hade varit så känsliga! då hade jag bytt både skivor och ok direkt! de skall trots allt bromsa ner några kilo i rätt goa farter
Ankan_84 skrev:2157028Pinsamt, men men...hade bråttom...glömde ta bort skivlåset, la in ettan... hjulet låst sig...hmm??. Undrar om nåt hände med bromskivan o oket??
Nicke_K skrev:2158689Kolla videon på denna länken kanske kan vara något.
http://www.luma.es/ingles/catalogo/motocicletas/xmart/xmart.htm
Wesslan skrev:2157891Lyckades med exakt samma konststycke för någon vecka sedan
Ken Keniff skrev:2159656Jag och polaren var ute och åkte ,och vi var iväg och skulle lyssna lite på Rollingstones ,vi skulle sitta och sniklyssna utanför , och väl där så träffade jag en annan polare där som jobbar med bandet , han jagar dom som säljer t-shirt olagligt,jobbar som security m.m, vi fick vip-pass med access backstage av killen ...Vi låste hojarna i allen och gick in , efter konserten så skulle vi iväg och polaren är snabbare på med grejerna än jag och han står och skyndar på mig , jag knäpper hjälm och drar på hanskarna och startar och drar omkull direkt, det är miljarders människor där och hojen ligger och lyser mörket och jag sprattlar bredvid , som tur är så stod jag i grusgången i alle´n och det hände inget med skivorna eller hojen...Men fan va man skämdes
Ankan_84 skrev:2159599pajjade nåt då?
Gustav1 skrev:2162506Jag brukar ta bort låset innan jag kör iväg.
Gustav1 skrev:2163366Lås fast tändningsnyckeln i skivbromslåset!
[Mulle] skrev:2163380Där har du det
Tack så mycket för att du påminde mig om min klantighet men tror inte att det kommer att hända igen, lärde mig lite efter den gångenJ.Porta skrev:2157078Hmmmm, längst upp på sidan, lite åt höger finns den här , om man man anväder den så kan man hitta saker. Helt otroligt, jag vet. Fast prova den, resultaten är häpnandsväckande...
näää...
nämen...
det var som...
ja j*vlar..
Nu får ni snart ge er...
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024